Per-kristian Jensen Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Advarsel, dere som har edderkoppfobi får snu nå... Så denne saken i vinduet nettopp: Noen som vet hva slags edderkopp dette er? En ting skal være sikkert, noen vanlig edderkopp er det IKKE Siter
Lars Hassel Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Det ser egentlig ut som en korsedderkopp... Wikipedia Siter
Daniel Larsen Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Med andre ord - en helt vanlig edderkopp Siter
per berge Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Det der er en korsedderkop ja. Hadde en slik en som bodde i leveggen på verandaen min sjøl. Fin liten sak Siter
Lars K. Rønes Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Slike er velkommen i huset! De gjør ingen skade på byggmasse og spiser de bugsa som gjør skade.. Siter
Joakim Hagen Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Ikke velkommen så lenge jeg er i huset... Uff.. Siter
Christopher Andersen Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Helt vanlig edderkopp Kan telle flere titals slike som henger ute på huset om kvelden Siter
Magnus F. Meese Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Skal jeg begynne å telle edderkopper, kommer jeg til å bli tøvete. Torvtak og trehus = småkryp über alles. Den der er, som nevnt, aldeles ikke unormal. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Skrevet 20. juli 2011 Oki, bare første gang jeg har sett. Og i går kom pikade saken inn... Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 jeg brukte å mate min Lasiodora Parahybana med slike små tinger :grin: Huff, har lyst på edderkopp igjen. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Huff, har lyst på edderkopp igjen. Nå blir jeg alvorlig bekymret over deg Paul. Lyst på edderkopp??? Disse småtassene som kravler rundt er helt ok, men digre feite hårete jæv... som sitter og knurrer og glefser klarer jeg meg helt fint uten. Etter en ufin opplevelse med en diiiiger slik en som hadde kommet seg på feil side (Innsiden) av myggnettingen min og var hakket unna å forårsake hjertestans på meg da den datt ned i senga og ikke ut på gulvet når jeg dro til den, har jeg hatt problemer med disse hårete beistene. Det er jo litt pinlig at en diger kar som glatt knuser en slik skapning hvis man har lyst, føler super ubehag blir stokk stiv og hyler som ei lita jente når man plutselig får en innenfor komfort sonen. Men slik er det vel med di fleste fobier? Her i huset er det full nekt på alt som ligner på en edderkopp og er større enn en lilletånegl. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.