Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. juli 2011 Premium Medlem Skrevet 15. juli 2011 Jadda jadda, jeg maser fælt om denne T-38, men jeg synes den fortjener litt fokus :grin: Dessverre er det noen som skygger unna fordi den funker dårlig i MP. Dette jobber MILVIZ nå med å rette opp, og i mellomtiden kan man få nyttig flytid i singleplayer med massevis av AI T-38 som hyggelig selskap!! En rekke flybaser har våknet til live med militær aktivitet, med T-38 parkert, taxende, touch and go`s, osv. AI-flyene oppfører seg imponerende realistisk, og egner seg fint for trening i formasjonsflyvning, i tillegg til at det alltid er spennende å fly landingsrunder på aktive flybaser. Modellen imponerer mer og mer for hver flytur, og det er tydelig at MILVIZ har lagt lista høyt for å få T-38 så realistisk som mulig. Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 Nå forårsaket du at halve kaffekoppen min satte seg fast i halsen Ernst! Nydelige bilder! Siter
Andrew Thomsen Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 Detta må testes :grin:. Men jeg må bli ferdig med oppdatering av nærområdet ditt først. Har sendt deg en PM. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 Nais, rock'n'roll i dur å moll...det liker vi :cool: Lastet ned og installerte denne pakken da den kom, men har ennå ikke hatt tid til å fyre opp FS engang :grin: Men jeg ser jo nå at det ikke finnes noen unnskyldninger for å ikke fyre opp maskineriet igjen :whistle: :crazy: :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.