simon seim Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 hva synes dere der ute er det beste redigeringsprogrammet til å redigere bilder av fsx? er veldig interresert i ett godt program nå! Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Photoshop CS 2 Koster litt, men er verdt det. Usikker om det fortsatt er i salg ettersom CS 5 er ute nå. Siter
Christoffer Furuseth Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Til vanlig bruk burde Gimp(light versjon av PS) funke bra. Photoshop mener jeg er det beste men så koster det jo det hvite ut av skjorta så Siter
Paulo Fernandes Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Helt enig. Gimp er et veldig bra alternativ til Photoshop. Og det er gratis. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Photoshop Elements koster ikke så alt for mye da. Men Gimp er et bra valg etter hva jeg har hørt. Har ikke prøvd det selv. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Gimp har jeg brukt litt, og det er vel så bra som PS.. Eneste problemet til Gimp er at det ikke er like "automatisert" slik at man må gjøre mye mer manuelt, samt at det finnes mye mer addons til PS enn det gjør til Gimp.. Men ut av boksen kan de to programmene gjøre akkurat det samme, hvor Gimp krever litt mer manuelt arbeid for å oppnå samme effekter og resultater. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.