Anders Løberg Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Satt oppe sent inatt og fant ut at jeg skulle lage en liten event som jeg kaller Tour de Norway! Her skal jeg innom hver eneste flyplass i Norge! Bilder kommer her! Første leg gikk fra ENKR i Kirkenes til ENSS, Svartnes. En kort touch and go halvveis på ENVD, Vadsø. Flyet var Commander 114 fra Carenado : http://secure.simmarket.com/carenado-ac11-commander-114-fsx.phtml Klar for tur på stand 23 på ENKR! Taxiing to runway 06:) Rolling! Testa ut litt redigering og ble passe fornøyd med dette, kom gjerne me tips eller kritikk på redigeringa! Enroute ENVD Touch And go! Digger cockpiten:D Landing ENSS Tocuhdown Parkert på ENSS Vardø, venter på ny pilot som frakter turister tilbake til Kirkenes! Håper du likte de første bildene! Kom gjerne med kritikk og tips, tar imot all hjelp! Er bort resten av denne uka, mulig jeg får til noe mer denne uka. Det som er helt sikkert er at en ny serie kommer neste uke! Cya:D Siter
Anders Løberg Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Skrevet 13. juli 2011 Rakk en til gitt! Nå gikk turen videre fra Svartnes til Berlevåg ENBV med en fullstop mellomlanding på Båtsfjord ENBS. Flyet denne gang var en Cessna C208 Gran Caravan fra Carenado: http://secure.simmarket.com/carenado-c208b-grand-caravan-fsx-hd-series.phtml Ready for departure ENSS Taxer til rullebanen Takeoff! Climbout med Svartnes i bakgrunn Enroute til Båtsfjord hvor en varm kaffe venter! Fin cockpit dette også! Landing rullebane 21 på Båtsfjord ENBS Det ble en smooth landing! Kort kaffepause før ferden går videre til Berlevåg:) Da var kaffen drukket opp og vi var klare for avgang rullebane 21 på Båtsfjord! Rask climbout ettersom det var høye trær ved enden av rullebanen... Runway 24 at ENBV in sight! Landing shortly Ferdig for dagen! Det var alt fra meg i denne omgang. Er tilbake med ny serie neste uke! Kom gjerne med kritikk og tips, tar imot all hjelp! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.