Anders Løberg Skrevet 12. juli 2011 Skrevet 12. juli 2011 Laget en liten iFly - Virtual Norwegian banner tidligere idag Har en photoshop fil også om noen vil ha banneren og endre navn eller annet Norwegian iFly banner Løberg by Andyque, on Flickr Siter
Christoffer Furuseth Skrevet 12. juli 2011 Skrevet 12. juli 2011 Heisann. Nå er jeg en ganske nytt medlem så skal ikke komme inn her å kritisere så alt for mye. Men jeg ville fjernet den outer glowen på ifly samt tone de logoen litt ned så de ikke fikk hele fokuset. Har holdt på en del år i photoshop så kan gjerne bidra med noen forslag hvis det er ønskelig:) Siter
Anders Løberg Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Skrevet 13. juli 2011 Er helt ny når det gjelder photoshop! Du må gjerne endre å gi tips så mye du vil, tar imot all hjelp! Siter
Christoffer Furuseth Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Kan du ikke legge ut noen bilder og tekst du ønsker å ha til en banner så kan jeg snekre sammen noen eksempler imorgen. Nå roper senga så Siter
Anders Løberg Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Skrevet 13. juli 2011 Just pushed back at ENGM by Andyque, on Flickr Enroute for ENVA by Andyque, on Flickr Climbing for FL280 by Andyque, on Flickr Climbing for FL300 by Andyque, on Flickr Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.