Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fløy Miami - Toronto i går. Her er litt bilder:

Ikke ofte jeg tar bilder av Vatsim-trafikk, men MD11 er et fint fly å ha fanget:

KMIACYYZ2.jpg

Ruller nedover rullebanen og nærmer seg VR:

KMIACYYZ3.jpg

Flyr ut fra Miami via HEDLY1 dep fra RWY 09:

KMIACYYZ4.jpg

På cruise koblet LNAV seg ut to ganger og flyet foretok en farlig sving i en skremmende fart nedover. Heldigvis var jeg i cockpit begge gangene det skjeddde, og jeg klarte å få kontroll på flyet igjen.

KMIACYYZ7.jpg

På vei til Toronto intl. Det viste seg å være lite trafikk på flyplassen denne ettermiddagen...

KMIACYYZ10.jpg

...men en pilot i området rundt flyplassen kunne ikke valgt enn dårligere rute på avgang :o Etter at jeg passerte MIRUG oppdaget jeg trafikk på TCAS som var svært nærme meg. Så ble målet oransj, og jeg måtte bestemme om jeg skulle gå ned eller opp. Flyet som var foran måtte hatt en dårlig climbrate, for det virket som han gikk både litt opp og litt ned. Kanskje min TCAS ble forvirret av det. Uansett så gikk det bra til slutt, og TCAS ga beskjeden "Clear of conflict".

KMIACYYZtraffic.jpg

KMIACYYZ11.jpg

KMIACYYZ15.jpg

KMIACYYZ16.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...