Svale Andre Leren Skrevet 7. juli 2011 Skrevet 7. juli 2011 Hei! Jeg er ute etter litt hjelp. Jeg er for tiden i forsvaret i Bodø. Og her i forrige uke var hjemme en liten tur, og tenkte da at jeg kunne ta med meg flightsimulator og innstalere på pcn min i Bodø. Jeg fant FSX coveret og slengte det i bagen. Når jeg da kom frem til Bodø, viste det seg at det kun var 1cd av 2 som lå i coveret. Så spørsmålet mitt er om noen i Bodø har FSX og kunne lånt meg den ene cdn slik at jeg kunne fått innstalert det ferdig? Siter
Christer AH Skrevet 7. juli 2011 Skrevet 7. juli 2011 Har ikke det med nordover dessverre. Hvis du uansett har serial og eier produktet så er det vel et tilfelle hvor å laste ned piratversjon er lovlig... Siter
Marius Granli Skrevet 7. juli 2011 Skrevet 7. juli 2011 Svale: You got PM. Christer: Det ville forundre meg mye om det ikke går an å finne et sted man kan laste ned FSX lovlig fra starten av, altså at man putter inn produktnøkkelen (?) Siter
Svale Andre Leren Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Skrevet 7. juli 2011 Jo, men frister ikke å laste ned, så derfor vil jeg helst kun låne CD2 med noen. Alt annet har jeg selv, og å få sendt fra noen ser jeg helst på som kun en nødløsning Siter
Christian Zhang Skrevet 7. juli 2011 Skrevet 7. juli 2011 Last ned demoen også skriv in activation key. Vet ikke om det funker Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.