Christian W. Sager Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Sony DSLTA33LKIT selges. Sony har produsert et av de desidert beste kamera i mellomprisklassen. Dette kamera har alt det Canon og Nikon ikke har klart å få til! Autofokus som fungerer på film, Mye bedre og raskere autofokus. Flere autofokus punkter og masse annet snadder. Kamera har også en helt RÅ Iso! Vridbar skjerm hjelper deg også å ta bilder i alle mulige posisjoner. Kamera passer perfekt til nybegynneren så vell som den som er viderekommen med fotografering! Orginale sony objektiver er heller ikke av de dyreste på markedet. Før jul i fjor vant dette kamera også testen i mellomprisklassen på dinside.no Link til dinside testen Spesifikasjoner på kamera! Selger dette kamera komplett i eske med alt tilbehør. Inkludert er også 1 Stk. 8GB Sandisk Extreme minnekort, og UV filter på objektivet. Kamera er meget pent brukt, og i prikkfri stand. Tror jeg har fått brukt det ca. 5 ganger. Selges for Kr. 5.000.- Kamera ligger på ca Kr. 5.500.- Minnekort Ca. 799.- UV Filter Ca. 399.- Salgsprisen er Inkl. Frakt! Grunnen til salg er at jeg nå har 3 kamera, og siden all optikken min er til Canon. Så sier det seg selv at det er et naturlig valg for meg å ha. Bruker selv EOS7D. Siter
Christian W. Sager Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Skrevet 6. juli 2011 Solgt, kan en moderator slette emnet? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.