Tor-H Bergseng Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Legger ut noen bilder fra innflyvningen til Cape Town etter dagens tur fra Johannesburg Lar bildene tale for seg selv Ha en flott sommerdag videre! Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Skrevet 4. juli 2011 Kan også legge til at alt av scenery på disse bildene, samt filmen jeg la ut for en tid siden er fra sør-afrikanske aeroworx. LC og flyplasser i helt grei kvalitet som liver opp Afrika litt i FS9 Siter
Paulo Fernandes Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Fine bilder Fløy du på Vatsim? Jeg skulle gjerne fløyet til vært en tur innom Afrika, men har nesten aldri sett noe ATC der. Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Skrevet 4. juli 2011 Har ikke kommet meg på Vatsim desverre. Har flydd her nede i flere uker nå, men har ikke peiling på hvordan vatsim-miljøet er der. Mye stilige plasser å fly til med flotte scenery. Noen timer unna har man plasser som Congo og Angola, eller Madagaskar i andre retningen med flotte feilfrie freeware scenery's. Bare å ta turen det Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Flotte bilder Tor-H Ser du har fått innstallert mye flott scenery også, og jeg tror nok at Afrika generelt er undervurdert av oss sim-piloter. Ettersom du har tilbragt mye tid der nede, og har mye flott på harddisken er det nok fler enn meg som ville sette pris på hvilke sceneries du har innstallert og hvor du finner de, slik at vi også kan få et flott Afrika å fly til Siter
Helge Sakkestad Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Fine bilder! Er også intressert i hva som er å anbefale til Afrika I FS9 ser det ikke alltid like bra ut der som default. Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Skrevet 5. juli 2011 No problemo Må fortsatt få minne om at disse sceneryene stort sett er til FS9. La først inn et Landclass for hele Afrika. Landclass of the entire continent Så et mesh for Sør-Afrika Mesh Så er det en pakke med redefined rivers, altså LC som ser flott ut Redefined Rivers Update dette er en pakke med de største byene i Sør-Afrika (bruker dog Cape Town fra en annen pakke, som ser mye bedre ut). South African Cities Cape Town city and harbour Harbour City Caltex Refinery, Cape Town Raffineri South African Roads Part 1 Part 2 Update Disse filene skal nok kunne gjøre Sør-Afrika litt mer livlig å fly i for de som har FS9. Flyplasser: Johannesburg Airport Cape Town Airport Durban Airport Finnes også en del andre flyplasser utenfor Sør-Afrika, dog må man laste ned noen libraries selv, men er jo verdt det. Entebbe Airport, Uganda Nairobi Airport, Kenya Kinshasha Airport, D R Congo Det er nok flere, men det er de jeg kommer på nå En til som man ikke trenger nedlastninger ved siden av til er: Harare & Victoria Falls Airport, Zimbabwe ( ingen libraries som trengs) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.