Tor-H Bergseng Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Har igjen dykket litt i arkivet og funnet noen bilder som jeg tenkte jeg skulle dele med dere der ute. Thai Air Asia tar av fra WSSS, Singapore med kurs mot Bangkok. Lan Chile, Airbus A318 på vei fra Santiago til La Serena Arrived at La Serena Florida West Air Cargo på vei fra Miami til La Aurora International Airport i Guatemala American Airlines 737-800W har ankommet Grand Cayman Samme som over på vei inn mot Orlando International Norshuttle in Palanga, Lithuania SATA International klar for avgang fra Lisboa til Ponta Delgada Takk for meg! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Dette var snadder ja Tor.Fine bilder! Siter
Bjørn Petersson Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Pent, veldig pent! Nå snakker vi skikkelig kvalitet Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Skrevet 26. juni 2011 Takker for det. Synes fortsatt det er en del å presse ut av gode gamle FS9, så holder meg der en stund til. Siter
Bjørn Petersson Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Det er absolutt mye mer å presse ut av gammle FS9 fortsatt for mange, og dessuten er det fortsatt mye mer stabilt enn FSX hos mange. Både de med gode maskiner, og de med ikke fullt så gode. Merker selv på min egen maskin at FSX er noe ustabil... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.