Emil Topstad Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Hjelp, vi flyr Air India! Dette hørtes jo bra ut.. Noe som går igjen hos de fleste selskapene i India tro? Kan selvfølgelig være sånn i mange andre land også.. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Dem kjører vel fly etter samme prinsipp som dem kjører bil i det landet der. Siter
Bjørn Petersson Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Jeg har flydd Air India, og må si at jeg er imponert over hva de får til. Når bordet på plassen min datt net, kom flyverten tilbake med en planke som han la over armlenene mine mens jeg spiste, og tok vekk når jeg var ferdig Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Og da kan du jo lure på hvofor dem har en planke tilgjengelig hehe Siter
Bjørn Petersson Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Ja, det virket som om de forventet det på en måte... Men dette er lenge siden, bare så det er sagt, har ikke flydd så mye med Air India etter dette. En annen ting som også var artig var "rullgardinene" på vinduet, de fleste var så lealøse at om du skulle se ut, måtte du selv holde dem oppe, ellers datt de delvis, eller hele veien ned Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.