Fred Solli Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 God sommer alle flysimmere. Tenkte å se om noen var hypp på en liten midtsommertur på MP'en til søndagen. Low and slow i Australia fra ca. kl 19.00 og utover. Startpunkt er YPMQ Port Macquarie og vi flyr litt rundt i dette området så lenge vi har lyst. Fritt valg av fly, men Carenados eller Aerosoft fly fungerer greit. IP og passord fåes oppgitt på Teamspeak3 fra ca. kl.18 Til nye deltagere så er Teamspeak kanalen vår på ip 67.222.46.54 og gruppa er Norwegian FSX Multiplayer. Mikrofon og headsett er ett must Vel møtt. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Klart jeg er med Fred. Glimrende tiltak. Eneste haka her. Jeg pusser opp sim rommet på harde livet, og håper jeg får det ferdig før morradagen. Rommet er nå ferdig malt, gulvet slipa og oljet og fortsatt fuktig. (Jeg måtte opp en tur og sjekke når jeg så denne posten.) Regner med at det er tørt nok i morra tidlig slik at jeg får innstalert noe strøm. Da er det bare å bære inn og montere på harde livet, slik det blir midtsommertur. :grin: Håper vi snakes.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.