Marius Fredriksen Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Hei, forje helg kjørte jeg World Chapionship, hadde litt dårlig lykke. Se her Noen bonus bilder Siter
Svale Andre Leren Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Det var synd, bedre lykke neste gang Siter
A L Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Kul heiagjeng!!! Hvorfor skriver du på engelsk? Siter
PEtter blindheim Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Er vel ikke engelsk, mer en slags hybrid mellom norsk og engelsk Siter
Marius Fredriksen Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Skrevet 24. juni 2011 Skrev det på ett amerikansk båt forum, orka ikke å oversette etter en lang tur! Endret det ! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Bonusbilder? Det er jo bare bilder av deg? Hvor er bonusen? Siter
Marius Fredriksen Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Skrevet 24. juni 2011 Fly på short app til Amsterdam Tyske luftforsvaret patrolerer over grensa, havna i Kiel. Ikke så kort tur, haha. Liker du ikke jenter Meese ? Siter
A L Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Liker du ikke jenter Meese ? Jeg tror ikke han gjør det Siter
Kai Dreyer Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Hva er det du viser på bildene i siste posten din egentlig? Det er jo bare skurr. Og hva Meese liker eller ikke, har da vel fint lite på ett offentlig forum å gjøre. Skjerp deg. Siter
Marius Fredriksen Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Skrevet 24. juni 2011 Hvis du ikke klarer å se det på bildene Kai, bør du skaffe deg briller! Og jeg trenger ikke å skjerpe meg. Det er dere som er NEGATIVE til hver eneste post jeg legger ut. Og Kai en ting til, forje post komenterte du og lurte på hvorfor jeg legger dette ut på ett fly forum. Hvis du ikke klarer å lese dette "Snackbaren er plassen for alt utenomsnakk som ikke har noe med fly/simulatorer å gjøre. Emner som sklir ut i andre kategorier blir flyttet hit." Så er det att det er ett underforum for alt utenom fly og simulator. Det er du som skal skjerpe deg. Det er ikke så lett å ta bilder mitt på natta, 1:30AM i 55MPH på motorveien M1 mot London så opp mot Bedford! Siter
Daniel Klepp Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Greia er vel at du utelukkende legger ut båtbildene dine. Og ikke gjør noe som helst flyrelatert her inne utenom. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 What Klepp said. Det siste bildet i forrige haug var virkelig uleselig/uselig, så å påstå at man ska skaffe seg briller for å tyde det blir bare dumt. Ikke post ufokuserte tall uten en beskrivelse og forvent at folk skal skjønne hva det er fornoe. Tallene 2504,3 og 124 ute av sammenheng sier meg nada. Og joda, jeg foretrekker absolutt jenter, men om jeg vil se bilder av deg, kan jeg finne dem sjøl. Og å dra in homsevitser, vel det viser bare hvilket nivå du og Hr. Lund ligger på 'Taa Siter
Mads Hjemmen Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Nah, nå skal jeg backe mr.Fredriksen her! Blir jo teit å hakke ned på han nå fordi han bruker forumet på den måten han gjør og ønsker? Hva om han heller vil vise frem bildene fra båtracene enn å vise frem bilder fra simulatoren? Det må da være lov? Siter
Geir Teigo Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Snackbaren: Snackbaren er plassen for alt utenomsnakk som ikke har noe med fly/simulatorer å gjøre. Emner som sklir ut i andre kategorier blir flyttet hit. Siter
Marius Sparby Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Om Marius bare legger ut båtbilder her inne betyr ikke en pokkers fjert! Nå må folk pinadø gi seg her inne! Makan til surt supperådsoppgulp som mange klarer å lire av seg gang etter gang er totalt og fullstendig hinsides all fornuft. Dette forum'et er her for folk som er interessert i flightsims, noe Marius vitterlig er. At han har en annen hobby som racerbåtfører, og ønsker å dele denne med oss kan da ikke være SÅ fælt? Snackbaren er til for alt annet enn fly/flightsim, og Marius' poster er ikke verre eller bedre enn review-postene for lugarene på Colorline etc. som vi har sett her inne. Det er en del personer her på forumet som ikke poster spesielt med bilder (eller poster i det hele tatt), siden de vet at forumpolitiet (og nei, da snakker jeg ikke om moderatorene, siden disse har blitt aktivt motarbeidet og regelrett mobbet i filler når de prøver å gjøre ting litt triveligere) patruljerer nådeløst. Dette på tross av at de har en interesse for flightsims i sine mange varianter. Det virker som om noen bare venter på en mulighet til å hoppe på disse og kritisere ting i filler. Har du ikke noe konstruktivt å komme med, så hold kjeft. Til Marius: Stå på, og bedre lykke i neste løp! Siter
Marius Fredriksen Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Skrevet 26. juni 2011 Takk for det dere. Som sakt dette er ett forum uten om fly og flightsim så hva er problemet? Det virker for meg att det er folk her som bare venter på å rakke ned på andre. Dette er vel for dem er missunlige, og ikke er like mye populare som meg. Som som jeg har over 1000 fans over hele verden, og vil alltid ha det. Alle bildene som ble tatt av meg med jentene osv i Stewartby, Bedford, England var det ikke jeg som spurte, det var faktisk de som gjorde, for jeg er faktisk en kjent person i båtsporten. Hvorfor rakke ned på andre ? (Hint Kai og Magnus) Det med att jeg startet denn posten på Engelsk var også for att jeg postet det samme på utenlanske forum, og bare kopierte over. Forsetter med noen bilder av den 2500 km lange bilturen gjennom 5 land Passerte denne Ferrarien på Autobanen i Tyskland, han stoppet for a ta opp taket for det regnværet som kom foran oss, før han passerte oss igjen, haha. Bare litt regn, haha. På vei inn i Nederland! I Belgia. På ferje havnen i Frankriket før vi slulle over til England. Endelig i England På raceplassen i Stewartby, etter 1200km kjøring. Mine gode venner Charlotte Gilbert og Natalie Craddock er klare for å kjøre. Ben Morse og jeg kjemper om 3 plassen i første heat. Bra fight mellom meg og Natalie Craddock På vei hjem, Passerer grensen fra Frankrike inn i Belgia. Siter
Svale Andre Leren Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Kjører dere gutter og jenter om hverandre i denne sporten? Er det slik i alle klassene? Siter
A L Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Dette er vel for dem er missunlige, og ikke er like mye populare som meg. Nok et bevis på at du eier null selvinnsikt. På en annen side er det ikke selvtilliten det er noe galt med. Kanskje roe ned et par hakk. Haha, nei huff... Siter
Marius Fredriksen Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Skrevet 26. juni 2011 Kjører dere gutter og jenter om hverandre i denne sporten? Er det slik i alle klassene? Jepp, det stemmer, fra den minste GT-15 eller JT-250 klassen med 15 hk motor og aldersgrense på 10år internationalt til F1 som er 450hk motor. Der er det beste eksempelet Marit Strømøy! Forje helg var det desverre bare med 2 jenter i klassen jeg kjører. Det var Charlotte Gilbert og Natalie Craddock. Men må ikke glemme Charlotte Newton i GT-15 klassen som kjørte inn til en 3plass i VM! (Det er hun til høyre i bilde, med svart jakke) Nok et bevis på at du eier null selvinnsikt. På en annen side er det ikke selvtilliten det er noe galt med.Kanskje roe ned et par hakk. Haha, nei huff... Selvtilliten er selfølgelig på topp Hvorfor skal jeg roe noen hakk ned ? Jeg tåler ikke att de samme folkene hele tiden prøver å rakke ned på meg. Da blir jeg litt opp hisset. Det er folk her som bør skjerrpe seg her. Som Marius sa: Har du ikke noe konstruktivt å komme med, så hold kjeft. Det jeg sa med dette : Dette er vel for dem er missunlige, og ikke er like mye populare som meg. Det står jeg forsatt for. Det må jo være det siden de må rakke ned på andre for å føle seg bedere. Siter
Joakim Hagen Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Fine bilder, og takk for turen! Men Mr. Fredriksen Dette er vel for dem er missunlige, og ikke er like mye populare som meg. Sånne kommentarer trengs virkelig ikke.. Nr1 er at du ser ned på andre. 2: Folk kan få virkelig feil blikk på deg. Er sikker på at de personene d sier dette til ikke følger med på denne sporten og ikke kjenner folkene. Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Flotte bilde Marius Men første og siste bildet i andre posten var litt intetsigande utan kommentar. Ser ut til at du har det flott både på og utanfor bana Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Tøft Kjører du i samme klasse som en Christian Carlsen? Siter
per berge Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Cheeeezessss,,å folk undrer seg over kriger og freder nedi midtøsten :confused: Syns det er dritfett jeg att det legges ut informasjon og bilder av en av våre fremadstormenende motorsports utøvere. En ting en Norsk motorsports utøver veit så alt for godt, er att det miljøet får alt for lite oppmerksomhet og hver utøver bør/må drive all den promo som den enkelte kan for å fremme sportens annerkjenelse. Får en ikke noe gratis (ekslusivt er: Fotball og ski) får en gjørra jobben sjøl Siter
Marius Fredriksen Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Skrevet 27. juni 2011 Tøft smile Kjører du i samme klasse som en Christian Carlsen? Takk. Ja det gjør jeg, hvordan det ? Cheeeezessss,,å folk undrer seg over kriger og freder nedi midtøsten confused Syns det er dritfett jeg att det legges ut informasjon og bilder av en av våre fremadstormenende motorsports utøvere. En ting en Norsk motorsports utøver veit så alt for godt, er att det miljøet får alt for lite oppmerksomhet og hver utøver bør/må drive all den promo som den enkelte kan for å fremme sportens annerkjenelse. Får en ikke noe gratis (ekslusivt er: Fotball og ski) får en gjørra jobben sjøl wink Takk, ja det er kjempe vanskelig å drive med motorsport i Norge. Det er så mye som jobber i mot oss pga miljø osv... Norge er det fotball eller ski som gjeller ja. Alt er hard, det er nesten ingen som vet om at vi driver med dette, alt for lite i media osv, så det er også vanskelig å drive med det, for sponsor markedet er ikke på topp som i f.eks. fotball. Jeg håper jeg kan bli fremadstormenende motorsports utøvere, det er en lang og hard vei å gå. Men jeg er som sakt kjent i hele verden inne i båtsport verden. Dere har helt sikkert hørt om Offshore Class One stjerner, og team, ja, jeg har møtt mange og er kjent blant dem også. Promotere seg selv for sponsorer osv er en viktig jobb for oss. Og det er den største jobben. Dra på race og kjøre racene er kankje bare 30% av alt. Det er så mye som skal passe sammen, og det er kostbart å drive med denne sporten, når du vil være på toppen. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Synes det er kult at du gjør det bra, Marius. Motorsporten i Norge trenger noen som er villige til å stå på for å promotere. Når det er sagt, så synes jeg du skal lese det du skriver to ganger før du legger det ut. Skjønner veldig godt at du er stolt, og har god selvtillit, men måten du fremstår på her inne er ikke helt bra, hverken for deg selv eller hvordan andre oppfatter deg. Du kan fint promotere at du har gjort det bra uten å virke overlegen og ja, rett og slett litt kvalmende. Men jeg er som sakt kjent i hele verden inne i båtsport verden. Dere har helt sikkert hørt om Offshore Class One stjerner, og team, ja, jeg har møtt mange og er kjent blant dem også. Synes du bør tenke deg om to ganger før du skriver sånt som det jeg siterte over. Du trenger ikke dra frem at du er kjent blant alle i båtsportmiljøet i hver eneste sammenheng. Det er kult at du er det, men det er ikke noe du behøver å skryte av ved hver eneste anledning. Siter
Marius Fredriksen Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Skrevet 27. juni 2011 Hvorfor ikke ? Og nei, jeg står 100% på det jeg har skrevet. Her er det filmer fra VM [video:youtube]J4zqOFZlRQY [video:youtube]H3vFF5ySWI0 Siter
TOS Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Artige bilete Marius... men som så mange andre her har sagt, så bør du tenke på oppførselen din. Eg blir rett og slett oppgitt. Det freistar ikkje å lese fleire av bilettrådane dine då du konsekvent, i kvar ei anledning nyttar høvet til å hovere ovaføre oss andre kor kjent du er, kor flink du er og slikt noko. Det blir rett og slett tåpeleg. Ingen tvil om at du kan det du held på med, men ikkje trø det nedover hovudet på folk. Då vert folk lei, og det slår tilbake på deg så inn i granskauen at du neppe skjønar kva som traff deg før det er forbi... Siter
PEtter blindheim Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Du kommer nok lenger ved å skaffe deg en liten dose beskjedenhet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.