Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann folks!

Jeg fikk en lekker FF2 til jul, jeg hadde gledd meg lenge til å endelig få litt mer realisme i spillet. Men etter kort tid fant jeg ut at det var et problemm med denne stikka, det finnes ikke motstand i det hele tatt! Den er utrolig vinglete.

I game controls på kontrollpanelet stiller jeg inn "return to center" og det står "click apply" for å gjøre dette gjeldene i FS.

I korte trekk :

1. Den er akkuratt slik som jeg vil ha den utenfor FS, men når jeg starter FS blir den helt slapp, jeg har alle forces på.

2. Jeg finner ikke "apply".

Noen som kan hjelpe?

Skrevet
  • Forfatter

Ja jeg har det....

Return to center funker utenom FS, men ikke mens den kjører......

Skrevet

Har samme stikka sjøl og det du sier her er det sikkert mange som har opplevd og trodd det var noe feil med stikka, det er det sansynligvis ikke..Du skal nemlig ikke ha full feedback under flyving i fs,du skal merke feedbacken JA men ikke så ekstremt mye heller.Har du vibrasjon i stikka?visst du ikke har det kan du prøve følgende 1-calibrer stikka inne i fs menyen 2-last ned siste drivere MS.COM 3-innstaller stikka på nytt. Håper du får det...Good luck ""

Skrevet
  • Forfatter

Greit, nå har jeg fått ForceFeedback til å funke, men stikka er utrolig vinglete, jeg får ikke "return to center" til å funke i FS!

Hva gjør jeg?????

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …