Pasi Jorgensen Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Ja, var man ikke blakk før, så er man det nå. Til den nette sum av 70 millioner € er jeg nå i besittelse av en Dassault Rafaele :grin: Noen bilder fra en testtur i Vestfjorden ([size:8pt]for anledningen strippet for ext fueltanks[/size]) Flyr som en drøm, bra sys simulering og en bra visuell modell. Foreløpig ankepunkter: Afterburner effekten kunne vært bedre (hverken det værste eller beste jeg har sett). Og, lyden virker som om den looper hele tiden...ikke bra! E-mail til utvikler er sendt Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Hvem har laget denne ? Ser fin ut. EDIT: Fant det ut http://secure.simmarket.com/rlaborie-dassault-rafale.phtml Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Skrevet 18. juni 2011 Takk takk guttær @ Mathias: heh, ja jeg glemte visst å inkludere linken :blush: som takk for den, plaster på såret og bonus, får du ett lite bilde fra kontoret og ett par tre fra Vestfjorden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.