Even Moe Egenes Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 God Aftenstemning. Før jeg starter presentasjonen av AviationSim, så vil jeg si at dette er ett browserspill som vi vil ha på så mange språk som mulig. For øyeblikket er det bare undertegnede som kan oversette til Norsk, så hvis du vil være med i teamet, kontakt meg via PM. Som allerede indikert, så er dette ett nettleser-basert flyspill. For å si det enkelt, så handler det om å drive ditt eget flyselskap (som AirlineMogul). Men det vil også være mulig å lage, og ha kontroll over andre ting, som f.eks groundhandling, catering eller verksted (fly, selvfølgelig). Alle disse firmaene er selvstendige. Ingen flyselskap kan eksistere uten vedlikehold, da alle fly må sjekkes innimellom. Og selskapene kan heller ikke eksistere uten groundhandling Spillet er gratis, og du må ikke betale for noe. Det er faktisk permanent gratis. Angående passasjersystemer, så har vi tenkt på mange aspekter som kan inngå i kalkulasjonene. Så alt kommer ann på flere forskjellige ting, som pris, årstid, vær, service, lengden på turen, osv. Alle passasjerer har forskjellige preferanser, og kan velge hvordan den akkuratt han/hun vil fly. Videre kan den enkelte passasjer skifte flight/flyselskap på flyplassen, for å komme seg til en evt. alternativ endelig destinasjon. Følgelig kan du organisere codeshare-avtaler med andre flyselskaper, eller til og med ordne til feeding (sånn som SAS holder på med fra mindre flyplasser til større via f.eks CPH). Forsinkelser og kanselleringer vil også være en del av spillet. Når du spiller som ett vedlikeholdsfirma, så er du ansvarlig for alle flyselskaper som velger å ha vedlikehold hos deg. Det vil være forskjellige størrelser på hangarene, så du kan ikke automatisk reparer en 747. Du bør spesialisere deg på å ha vedlikehold på en eller to flytyper, da du må ha deler til flytypene på lager! Som eier av ett groundhandling firma, så må du holde styr på trafikken på bakken. Det er din oppgave å organisere alt som skjer rundt flyet. Du må holde styr på at bagasjen kommer seg av og på flyet, at all maten kommer seg ombord, at du dytter flyet ut fra gate, osv. Alt må være planlagt, så flyselskapet ikke får en forsinkelse! Forresten så planlegger vi at brukere kan lage, eller organisere sin egen lufthavn. Dette vil komme senere som en oppdatering. Imidlertid trenger alt en kontrakt, enten det er ett fly, codeshare-avtale eller muligheten til å bli med i en allianse. På den måten kan du få kontakt med spillere over hele verden! [size:20pt]BILDER!!![/size] Spillet blir lansert vinteren 2011. Det vil være tilgjengelig på Engelsk, Tysk, Fransk, Spansk, Italiensk, Nederlandsk, Russisk, Rumensk, Vietnamesisk, Polsk, Svensk og Norsk. Flere språk er ikke ekskludert, det kommer bare ann på flere frivillige som snakker/skriver Tysk eller Engelsk flytende nok til at de kan oversette spillet! Hver oversetter får en gratis premium konto for ett halvt år, og nevnes i "rulleteksten". Premium er absolutt ikke nødvendig. Alle mulighetene er tilgjengelige uten å betale ett øre. Premium er bare nødvendig for å få flere dekorasjoner. Videre kan du lage mer enn ett selskap med en premium konto, vi vil også lage en profesjonell flyselskap-logo til deg med premium konto! Vi har også en trailer! [video:youtube]YqzgD8jif1c&feature=player_embedded Har du spørsmål, så skal jeg forsøke å svare etter beste ønske. Mens du venter på at vi skal slippe det offentlig, så kan du følge oss på Facebook. Steinkult spill, som gruser airlinemogul etter min mening Siter
aleksander rødland Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Dette høres veldig spennende ut! Gleder meg til det kommer ut! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Du fenget min interesse! Gleder meg til å se mer til dette. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Jeg kan sikkert hjelpe til litt med oversetting.. Jeg er en ISO-sertifisert profesjonell oversetter og jobber daglig med oversetting Siter
Even Moe Egenes Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Skrevet 29. januar 2012 WWUUUPPPPSSS!!!! Sorry for seint svar. Vi er enda ikke ferdig med oversettelsene, og selve spillet trenger mer koding for å bli ferdig. Vi begynner straks med alpha testing, så det er ihvertfall i nærheten. Hvis noen kunne ha sett pittelitt over hvordan hjemmesiden ser ut for øyeblikket, og evt. kommentert til meg ting som kunne vært annerledes mtp settninger, og generelt din leseropplevelse, så hadde det vært gullfint. Jeg lover at vedkommende skal få 10 livspoeng av meg! Send meg en PM! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.