Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei,

Jeg tenkte meg en tur til USA i april! Og skal da via EWR... Noen som har vært på den flyplassen før? Tror dere en liten søt 15åring (snart 16=) finner frem veien på terminalen osv.. =) he he

Jarle

Skrevet

Ikke no problem Jarle, Newark er en meget oversiktlig og lettnavigert flyplass.

Skal du med SK907 eller?

Skal faktisk selv også dit i april.

[ 02.01.2003, 00:17: Endret av: Henning Kjensli ]

Skrevet
  • Forfatter

Det var da bra =)

går ikke noe ENGM-EWR.. i følge amadeus går det fra oslo til cph osv dretter til ewr... jeg ekke helt sikker på reise rute ennå... synes også via SEA er fin.. når skal du dra?

[ 02.01.2003, 00:32: Endret av: Jarle Vidtun ]

Skrevet

Trolig ut 2 april

SK907 (908 tilbake,) skal gå direkte hver ukedag fra 1 april tror jeg, Boeing 767

Hvor har du tenkt deg?

[ 02.01.2003, 00:35: Endret av: Henning Kjensli ]

Skrevet

Jarle, EWR er en ganske enkel flyplass. Tror SAS bruker terminal B fortsatt hvis det er de du skal reise med? Hvor skal du videre? Dette er jo en av "hub'ene" våres så du får nok se nok av Continetal fly der... Jeg skal opp til EWR om et par uker for et møte med noen fra KLM. De skal begynne å fly B777-200 med GE motorer i Oktober og de er veldig intereserte i å snakke med oss om erfaring med dette flyet.

Dag

Skrevet

Så svaret allerede...

Jeg klarer ikke å stave navnet på mitt eget firma etter 15 år... ha ha "Continental"

Dag

Skrevet

Nei, egentlig ikke...? Chicago O'Hare er ganske oversiktlig også. United har mange flighter derfra. Skal du videre til SMF...? Jeg liker ikke LHR og CDG...

Dag

Skrevet
  • Forfatter

Hei Dag,

Skal videre til SMF ja!

Så det blir utreise fra GOT (sparer mye penger)

Og via CPH og SEA på utreisen, og ORD og CPH hjem igjen tenker jeg...

Jarle

Skrevet

SAS bruker Terminal B på EWR - og det er vel Amerikas enkleste flyplass å finne frem på. (har ikke besøkt alle, men "[stort ) - dessuten er du fra Halden, så den saken løser du biff "[blink]"

Skrevet
  • Forfatter

det blir enten ORD eller SEA har jeg funnet ut...

SEA har jeg vært på twice og finner frem easy =) egentlig veldig enkel også!

btw noen som vet hvordan du legger til en mail konto i Outlook? (ikke express)

JAV

Skrevet
  • Forfatter

på outlook... ikke den express...

i express vet jeg at jeg bare går på verktøy - kontoer - deretter lag ny... hørtes likt ut soom du sa her men... jeg skal prøve =)

Skrevet

Jeg liker ikke MUN (München).

Det er da kanskje ikke vanskelig å finne fram, men du må virkelig være god i å springe om du skal bytte terminal.

Har forresten hørt at München er den største arealmessig flyplassn i Europa.

Stemmer det ?

CDG og LHR er ikke så store som MUN (min mening) .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …