June 14, 201114 yr Corvette forbedrer sin gamle tid på ringen fra 7.26 til 7.19! Nye dekk og noe småfiks hjelper. Sjekk denne kjøringen av Jim Mero. [video:youtube]NxaQ1hd6DMw
June 14, 201114 yr Må prøve å matche det her på GT5! Artig å se hvor mye virkeligheten ligner simmen(el. var det omvendt)...
June 14, 201114 yr Author Hehehe.Jeg kjører også GT5 online.Corvette ZR1 selvfølgelig :grin: Exedition03 er online navnet mitt.
June 23, 201114 yr Det er berre å spele i vei på PS3'en, men det er først når ein har opplevd denne bana "in real" at ein forstår kor sjukt det er å køyre rundt denne bana på tider ned mot 7 minutt! Har køyrt maaaange runder der nede bl.a med nye Porscher og racingrigga bilar og har syntes det har gått meir enn fort nok med tider på rundt 10 minutt
June 23, 201114 yr Author Ja.rå bil! Her er ett screenshot jeg tok i GT5 på PS3.(Man har ett "ekte"kamera,man kan ha lukkertid osv osv.
June 23, 201114 yr Ja dette er en versting Amric, den har en meget god handling, og gjør mange Ferrarier flaue. Jeg har kjørt både denne og et par til. Fort gjort og tisse litt på seg om man hadde fulgt denne mannen ja.
June 23, 201114 yr Jeg kjører og ZR1 på GT5! ZR1-en er kjøpt stock men racing modifisert nå! Add meg gjerne på PS3 Bailerkid94
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.