June 14, 201114 yr Meget beklagelig at ett av disse gamle gode flyene styrter. Men godt at det gikk bra med Crew. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4147046.ece Ser rimelig dramatisk ut på video.
June 14, 201114 yr Huffda Bortsett fra P-51 Mustang så er B17 mitt favorittfly gjennom tidene. Forferdelig trist at et av de få eksemplarene som fortsatt er i flybar stand går tapt
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.