Skrevet 12. juni 2011 13 år Verdens farligste flyplasser 13. juni kl. 20:00-22:00 på TV2 Zebra! (To episoder) (Most Extreme Airport: Ep 1' date=' 2) Amerikansk dokumentar. Mange er redd for å fly, men bekymringene går stort sett på selve flyet, lite frykt er forbundet med selve flyplassen. Flyplasser som er bygd for over 50 år siden, har ikke alltid forsvarlig kapasitet til å ta imot moderne fly! «Verdens farligste flyplasser» avdekker problemområder på flyplasser rundt omkring i verden.[/quote']
Skrevet 12. juni 2011 13 år Har sett det på opptak så eg ikkje skal gå glipp av det Berre så irriterande at eg ikkje får programere serieopptak med Canal digital si PVRboks :cry:
Skrevet 13. juni 2011 13 år Har dessverre ikke tid til å se dette i kveld! Men flott at man har en HDR dekoder fra canal-digital med muligheten for opptak
Skrevet 13. juni 2011 13 år Forfatter Da er første episode ferdig. Og da venter jeg bare på episode 2 som kommer kl21
Skrevet 13. juni 2011 13 år Vi snakker vel her om større aktive flyplasser og som kjent er Værøy nedlagt. Riktignok er Kai Tak nedlagt også, men den var vel en smule mer berømt enn Værøy.
Skrevet 13. juni 2011 13 år Var vel ingen større overraskelser på denne lista nei.. har vel vært innom de fleste av de en eller flere ganger både i FS9 og ikke minst FSX.
Skrevet 13. juni 2011 13 år Fikk med meg fra kl. 21.00. Var jo noe interessant, men synes programmet var rimelig tynt og utvannet. Og et tydelig forsøk på å dra ut tiden. Ser at Nepal kan være ille, men er den virkelig verdens farligste? Hmmm. Hva heter den flyplassen som ligger nede i en svær grop?
Skrevet 13. juni 2011 13 år Er nok Paro han sikter til... Og jeg er i og for seg helt enig, synes programmet var noe utvandet med mye gjentagelser. btw, flere enn meg som følte det at han piloten ved Lukla var noe overlegen av seg?
Skrevet 13. juni 2011 13 år Rekkefølge: Nr. Navn | IATA/ICAO --------------------------------------------------|---------- 1 Tenzing-Hillary Airport (Lukla) | LUA VNLK 2 Toncontín Intl. Airport | TGU MHTG 3 Gustaf III Airport (St. Barthélemy) | SBH TFFJ 4 Princess Juliana Int’l Airport (St. Maartens)| SXM TNCM 5 Gibraltar | GIB LXGB 6 Kai Tak | HKG VHHH 7 Courchevel Airport | CVF LFLJ 8 Eagle County Regional Airport | EGE KEGE 9 Madeira Airport (Funchal) | FNC LPMA 10 San Diego Int’l Airport (Lindbergh Field) | SAN KSAN
Skrevet 13. juni 2011 13 år Må nok si att på slike dager,,,og kvelder pleier jeg å bruke tida mest mulig utendørs enn forran TVn, men da finnes det jo løsninger,,,var det denne,,, http://www.kat.ph/history-channel-most-extreme-airports-hdtv-xvid-momentum-t4262365.html ,,,?
Skrevet 14. juni 2011 13 år Aerosoft har en annen oppfatning av hvilke flyplasser som kan sette oss piloter på prøve: Dangerous Airports Addon
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.