Øystein Hansen Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Vi er på Canouan Airport, St. Vincent. Jan Arild har taxet til RW og holder på å snur for take-off. Trangt, kort rullebane, flott scenery fra Flytampa. Etter take-off fra RW13 med Aero Mexico maskinen. Left turn og heading nordover mot Princess Juliana Int. Airport på St. Maarten, ca 360NM. En sanu time senere, og vi flyr over St. Maarten, tar en runde ut i sjøen og setter opp for landing inn over den kjente sandstranda. Svinger tilbake mot RW10 og landing. --------- Øystein Siter
Mads Hjemmen Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Uh! Fine bilder! Synd jeg ikke får iFly til å kjøre godt på min PC... rart Siter
Christer AH Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Dette ser vanvittig lekkert ut Forstår ikke hvordan dere klarer å dra FSX med slik grafikk.. jeg har veldig bra hardware men det flyter ikke fint hos meg. Siter
Øystein Hansen Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Skrevet 12. juni 2011 Takk for tilbakemeldinger. Jeg har ikke noe spesielt rå maskin jeg heller. En i7-950 klokket til 4.2 GHz, 6 GB DDR3 1600MHz RAM. Ellers er alt ganske simpelt, standard harddisker og et ordninært 2 år gammelt grafikkkort. Er egentlig ganske fornøyd med oppsettet når FSX først får startet - det funker ikke hver dag. Den har blitt litt kjælen - nesten som en gammel katt! :grin: Jeg har laget profiler i FSX med forskjellige oppsett, som etter beste evne er tilpasset hva jeg skal fly og i hvilke sceneries det skal flys i. --------- Øystein Siter
Mats Ruste Holen Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 ELSKER bilde nr. 2, vakkert!!! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.