June 11, 201114 yr Hei folkens! Jeg bare lurte på om noen av dere har et kart eller noe som viser meg de bra spottestedene på OSL. vært på rampen ved sas museet og syntes det var dårlig. HJELP!!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.