Mads Hjemmen Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Tenkte å dele to bilder jeg tok i dag når jeg fløy en tur fra Ski til Rakkestad! Blitt mye lesing på PPL teori, så litt sim må man sette tid til! Edit BONUS: Siter
Gjest Ådne Skaar Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 du har vel ikke bilde av painten til cessnaen? la merke til reg'en. er vel en norsk paint? er den ute til nedlasting? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Skrevet 10. juni 2011 Takk! Den er ikke ute og jeg fikk den laget til meg. Painten ser ikke fin ut utenifra, siden den er laget for FS9. Dette er FSX og texturene blir ikke fine! Flyr uansett i cockpit, så det går greit Siter
Simon Trefjord Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Flotte bilder Men angående det siste bildet; Er det ikke noe galt med den overlappingen av rullebanene...? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Skrevet 13. juni 2011 Æ har itt snøring! :grin: Er sikkert noe med sceneryet, men akkurat det har jeg ikke brydd meg om Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.