Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 1. juni 2011 Premium Medlem Skrevet 1. juni 2011 Vi er nå i innspurten, og det nærmer seg release av Milviz sin Northrop T-38 Talon. Jeg jobber iherdig med å få klar et livery til Thunderbirds. Dette liveryet har vært en stor utfordring, med teksturer spredd utover mange plasser på hver eneste en av i alt 8 templates. det var ikke lett å få sammenføyninger på alle disse linjene. Bildene her viser en uferdig Thunderbird - må nok litt mer blod og svette til før den er klar :sleep: Siter
Fred Solli Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Masterpiece Det blir gøy å teste formasjonsflygning med denne her på Mulitplayeren. Får håpe den er snill på texturene Er det HD-texturer til denne? Og hvis kommer det 1024 textures også? Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Premium Medlem Skrevet 1. juni 2011 Takker Fred. Det er nok HD teksturer til denne. Men de laster greit på min slitne maskin. Jeg vurderer sterkt å lage et 1024 sett for bruk i MP. Multiplayer er virkelig noe som jeg kunne ha tenkt å benytte denne til. Men, det kommer til å kreve av ferdigheter. Flyet trives best over 300 kts - og approach speed er 220 - 240 kts. Denne maskinen er ikke bygget for sakteflyging. :cool: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Bare enda større utfordring det. Dette ser fristende ut. Spår er framtid med mye flyging på Edwards på MP i fremtiden Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Premium Medlem Skrevet 4. juni 2011 Så har jeg endelig kommet i land med Thunderbirds liveryet. Da blir denne en del av pakken når modellen slippes om ca 1 uke?! (vil jeg tro) Pilotene har nå også fått Thunderbirds hjelmer og dresser Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 4. juni 2011 Skrevet 4. juni 2011 Dæven for en skarp paint. Jeg måtte se to ganger på bilde 5 for å se om det var bilder fra FS eller ikke, og det er en stund siden sist jeg har vært nødt til det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.