Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Vi er nå i innspurten, og det nærmer seg release av Milviz sin Northrop T-38 Talon. Jeg jobber iherdig med å få klar et livery til Thunderbirds. Dette liveryet har vært en stor utfordring, med teksturer spredd utover mange plasser på hver eneste en av i alt 8 templates. det var ikke lett å få sammenføyninger på alle disse linjene. Bildene her viser en uferdig Thunderbird - må nok litt mer blod og svette til før den er klar :sleep:

thunder3.jpg

thunder6.jpg

thunder4.jpg

thunder1.jpg

thunder8.jpg

thunderbird7.jpg

Skrevet

Masterpiece :) Det blir gøy å teste formasjonsflygning med denne her på Mulitplayeren. Får håpe den er snill på texturene :)

Er det HD-texturer til denne? Og hvis kommer det 1024 textures også?

• Premium Medlem
Skrevet

Takker Fred.

Det er nok HD teksturer til denne. Men de laster greit på min slitne maskin. Jeg vurderer sterkt å lage et 1024 sett for bruk i MP. Multiplayer er virkelig noe som jeg kunne ha tenkt å benytte denne til. Men, det kommer til å kreve av ferdigheter. Flyet trives best over 300 kts - og approach speed er 220 - 240 kts.

Denne maskinen er ikke bygget for sakteflyging. :cool:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...