Skrevet 27. desember 2002 22 år Hei, Jeg har nettopp begynt på en widerø repaint til en Dash 8-300 med den gamle designen (striper og "Widerøe" påskrift). Men jeg har svært få fotografier å basere prosjektet på. Er det noen som har bilder av widerø fly som de kunne tenkt å dele med meg? E-post adressen min er; olpunter@online.no Jeg setter pris på alt av bilder og tips om detaljer på flyet. [ 27.12.2002, 17:19: Endret av: Mikkel Ellingsen ]
Skrevet 27. desember 2002 22 år Lite bilder ? - det ligger vel ca 4 millioner av de tilsammen på; www.airpics.com , www.airliners.net og www.jetphotos.net Lykke til
Skrevet 28. desember 2002 22 år Her, her og her er noen gode, flere er her www.wideroe.no [ 28.12.2002, 01:24: Endret av: Marcus Lund Osdal ]
Skrevet 28. desember 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Sean Berntsen: Er det Frolovs Dash du repainter? Jeg stiller det samme spørsmålet!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.