Mads Hjemmen Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Tenkte å dele et par bilder med dere! De første bildene er tatt over Australia Mens her er jeg, med vilje, farlig nær vannet BONUS: Jeg har sittet å lekt meg med AFX og Instant Scenery og resultatet ble til slutt Ski Flyplass slik jeg vil ha den :grin: Kun bilde tatt på final her, men se på det som en teaser? Kommenter gjerne! Takk! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Bra bilder og veldig skarpt scenery, Mads Siter
Fred Solli Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Tar gjerne en nærmere titt på den flyplassen der - Ski. Har du mailen min? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Skrevet 29. mai 2011 Danke! Ja scenery er veldig skarpt Det skal vi fikse! Siter
Tommy Bernes Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Du må gjerne sende over det Ski sceneryet (som et bytte mot LN-MTX som du fikk av meg for en god stund tilbake :grin: ) Men aldeles flotte bilder! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.