Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens

Sommeren nærmer seg så aktivitene her på MP'en vil etterhvert gå over i sommer-modus. dvs. en liten pause i planlagte aktiviteter.

Men, nå til søndagen skal vi på tur - Mysterytur nok en gang. Hva vi skal vet ingen, bare jeg. Men hvor vi skal starte trenger dere å vite. Vi begynner på PAKT - Ketchikan og tar ruta derfra rundt i dette glimrende område.

Et must for denne turen er følgende:

ORBX Pacific Fjords

Return to Misty Moorings pakka - Ligger på Teamspeak under Fred. Du trenger godkjenning av en channel administrator for å laste ned hvis du ikke har vært inne på ts under tidligere mp-turer. Jeg regner med å være pålogget fra ca. kl.18.

Du trenger i tillegg EZ-libraries som du finner her: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=145677 OBS. Tar tid å laste ned.

Skal du ha noe av båt/sjøfly-trafikken på fjorden her trenger i tillegg Tongass Fjords, men det er ingen nødvendighet.

Og et godt bushfly med gode STOL egenskaper.

Og godt humør skader ei :)

Vi begynner kl. 19.00 med avgang 19.15 og jeg kan love masse gøy på turen.

Vi sees.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...