Fred Solli Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Hallo folkens Sommeren nærmer seg så aktivitene her på MP'en vil etterhvert gå over i sommer-modus. dvs. en liten pause i planlagte aktiviteter. Men, nå til søndagen skal vi på tur - Mysterytur nok en gang. Hva vi skal vet ingen, bare jeg. Men hvor vi skal starte trenger dere å vite. Vi begynner på PAKT - Ketchikan og tar ruta derfra rundt i dette glimrende område. Et must for denne turen er følgende: ORBX Pacific Fjords Return to Misty Moorings pakka - Ligger på Teamspeak under Fred. Du trenger godkjenning av en channel administrator for å laste ned hvis du ikke har vært inne på ts under tidligere mp-turer. Jeg regner med å være pålogget fra ca. kl.18. Du trenger i tillegg EZ-libraries som du finner her: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=145677 OBS. Tar tid å laste ned. Skal du ha noe av båt/sjøfly-trafikken på fjorden her trenger i tillegg Tongass Fjords, men det er ingen nødvendighet. Og et godt bushfly med gode STOL egenskaper. Og godt humør skader ei Vi begynner kl. 19.00 med avgang 19.15 og jeg kan love masse gøy på turen. Vi sees. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Ahhh.. endelig en tur til "hjemlandet" Gleder meg stort..... I will be there!!! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Jeg kommer Fred klør vel i fingra til å fly, etter og ha sett 1000 unger herpet simmen hans :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.