Skrevet 26. desember 2002 22 år Noen som vet hvordan jeg kan få et bilde under navnet mitt når jeg skriver inleg og poster svar???
Skrevet 26. desember 2002 22 år Det heter avatar og du kan velge din avatar ved å gå inn på 'min profil'
Skrevet 26. desember 2002 22 år Og nu som du fikk svar på det, vil jeg bare gi en liten vennelig påminner om søke funksjonen her på forumet, slik at man istedet for å starte nye emner kan finne frem til svar på spørsmål som dette, som har blitt bersvart utallige ganger før...
Skrevet 29. desember 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Vegard Knutsen Lillevoll: Jeg vet ikke hvor søke-funksjonen er! Under flightsim.no logo`en ser du en meny der det står blandt annet "min profil". Ser du litt lengre bort så kan du se "søk". Da er det bare å trykke der så forstår du sikkert resten .
Skrevet 29. desember 2002 22 år Kan noen svare om denne "avatar" filen virker OK...? Med andre ord er filen for stor for "dial-up" modem? Tar den bort hvis den senker nedlastingstiden på postene Dag
Skrevet 29. desember 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Dag Johnsen: Kan noen svare om denne "avatar" filen virker OK...? Med andre ord er filen for stor for "dial-up" modem? Tar den bort hvis den senker nedlastingstiden på postene Dag Fikk den på null komma niks jeg, men jeg har bredbånd.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.