Skrevet 26. mai 2011 13 år Er det noen som kjenner til dette programmet som skal holde pcen stabil? Er det å anbefale, eller finnes det noen bedre?
Skrevet 26. mai 2011 13 år Det er jo et godt program for å fjerne coockie fra nettleser samtidig som man sletter filer som ligger i bakgrunnen. Det kan også brukes til å fikse filer som er ødelagte, men usikker i hvilken grad
Skrevet 26. mai 2011 13 år Jeg er i hvertfall fornøyd med gratisversjonen av CCleaner. Payware-versjonen du tenker på eller?
Skrevet 26. mai 2011 13 år Bra program. Har og den tryggeste registerrenseren jeg har prøvd hittil. Har ikke feilet en gang med Win7, og tar backup før rensing.
Skrevet 29. mai 2011 13 år En av de aller beste, selv gratisversjonen. Finnes nå i versjon 3.05. Har aldri ødelagt noe for meg, verken den delen som rensker opp i Windows-filer, eller den som rensker opp i registeret. Anbefales på det varmeste!
Skrevet 30. mai 2011 13 år Her er det ingen som skal henges! Ccleaner, ingen over, ingen ved siden av. Har brukt programmet i flere år. Aldri hatt problemer
Skrevet 30. mai 2011 13 år Forfatter Jeg har prøvd Ccleaner noen dager nå og den funksjonen med opprydning i registeret er jo fantastisk. Fant mye dritt der gitt da jeg scannet hehehe
Skrevet 31. mai 2011 13 år Har brukt CCleaner i noen år nå. Personlig merker jeg (nå skal det sant sies at jeg har maskinen på 24/7/365) at den også er veldig god til å fjerne midlertidige filer. En annen ting dere kanskje ikke har prøvd som fungerer SÅ mye bedre i CCleaner enn i windows, er å legge til/fjerne programmer. I windows merker jeg at det tar latterlig lang tid å hente frem listen over programmer som er installert. I CCleaner tar det 0.1 sekunder. Og ja, jeg snakker om gratis-versjonen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.