Skrevet 25. mai 2011 13 år Etter å ha mislyktes opptaksprøvene til flygelederutdanninga for et par år siden, søkte jeg i år på AFIS og har nå fått tilbud om studieplass til høsten PS: Søknadsfristen er utvidet, fikk vist ikke gjennom nok kandidater, så er bare å søke folkens. Har du 3.5 i snitt fra VGS og normalt god helse/fargesyn så er du kvalifisert til å søke
Skrevet 25. mai 2011 13 år Gratulerer! Er det mulighet for videre utdannelse til flygerleder etter en stund som AFIS eller?
Skrevet 25. mai 2011 13 år Blir ikke dette et steg ned? Nå får du vel ikke eget kontor med navneskilt (Ja, jeg så det når jeg var på prøver ). Gratulerer!
Skrevet 25. mai 2011 13 år Forfatter Det er vel et steg opp fra simulatorpilot ja Hvordan gikk det med dine opptaksprøver Olaf? Aleksander: Vet ikke, de er ganske strikte på den "har du først feilet på opptaksprøvene, er det ikke flere sjangser"-policyen sin.
Skrevet 25. mai 2011 13 år Kjekt å høre Du får ha lykke til. Jobb og hobby har mer til felles her enn 3 bokstaver.
Skrevet 25. mai 2011 13 år Jeg røk ut på fase 2 dessverre, menmen sånn er det. Det er fortsatt mange andre muligheter ute i verden!
Skrevet 25. mai 2011 13 år Forfatter Jepp, er ikke så altfor mange som kommer igjennom den. Been there done that kan du si!
Skrevet 25. mai 2011 13 år Gratulerer Daniel P.S - sjekk innboksen din her på forumet, sendte en melding til deg for over 2 uker siden
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.