Skrevet 25. desember 2002 22 år Hei! Er det noen som vet hvor det går ann å få tak i oversiktsfoto/tegninger av diverse norske flyplasser? God jul MVH Harald Skontorp
Skrevet 25. desember 2002 22 år Hei. Du kan se på bilder fra short finale. Du kan finne noen plasser her. http://home.online.no/~knutss/ Med hilsen Knut Sverre Syvertsen
Skrevet 25. desember 2002 22 år Forfatter trenger i første omgang bilder av Torp, og to av dem hadde jeg allerede sett, men det siste ser ut til å være nyttig. Hadde også vært veldig fint med noen bilder rett ovenfra og ned, for å få et litt bedre overblikk over taxebaner. MVH Harald A. Skontorp
Skrevet 30. desember 2002 22 år Selvom det er fra 1994 eller før kan jeg vise et bilde som prydet forsiden av en næringslivsbrosjyre - opprinnelig speilvendt: http://www.emr.hibu.no/gunnar/Torp_fraOven1994.jpg
Skrevet 30. desember 2002 22 år Et flott oversiktsbildet, KGS. Men avisingsplattformen er vel ikke så liten? På meg virker den enormt stor i virkeligheten. Hvor mange tusen kvadratmeter, tro?
Skrevet 30. desember 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Harald A Skontorp: Hei! Er det noen som vet hvor det går ann å få tak i oversiktsfoto/tegninger av diverse norske flyplasser? God jul MVH Harald Skontorp Hei! Ta kontakt med teknisk etat (tilhørende den kommunen du trenger data fra). De er behjelpelige med tegninger / fotos. Tok selv kontakt med teknisk etat i Nordkapp kommune (ENHV), fikk da plotterkartutskrift i skala format, . Bare og scanne og importere til airport, dermed har du et nøyaktig utgangspunkt. Freddy [ 30.12.2002, 14:16: Endret av: Freddy Wilhelmsen ]
Skrevet 30. desember 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Gunnar Flak: Et flott oversiktsbildet, KGS. Men avisingsplattformen er vel ikke så liten? På meg virker den enormt stor i virkeligheten. Hvor mange tusen kvadratmeter, tro? Tror den var på 12.000 kvadratmeter om jeg husker rett... ...og du har nok rett... Den skal være litt bredere...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.