Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

trenger i første omgang bilder av Torp, og to av dem hadde jeg allerede sett, men det siste ser ut til å være nyttig.

Hadde også vært veldig fint med noen bilder rett ovenfra og ned, for å få et litt bedre overblikk over taxebaner.

MVH

Harald A. Skontorp

Skrevet

Et flott oversiktsbildet, KGS.

Men avisingsplattformen er vel ikke så liten? På meg virker den enormt stor i virkeligheten. Hvor mange tusen kvadratmeter, tro?

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Harald A Skontorp:

Hei!

Er det noen som vet hvor det går ann å få tak i oversiktsfoto/tegninger av diverse norske flyplasser?

God jul

MVH

Harald Skontorp

Hei!

Ta kontakt med teknisk etat (tilhørende den kommunen du trenger data fra). De er behjelpelige med tegninger / fotos. Tok selv kontakt med teknisk etat i Nordkapp kommune (ENHV), fikk da plotterkartutskrift i skala format, "[smil]" . Bare og scanne og importere til airport, dermed har du et nøyaktig utgangspunkt.

Freddy

[ 30.12.2002, 14:16: Endret av: Freddy Wilhelmsen ]

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Gunnar Flak:

Et flott oversiktsbildet, KGS.

Men avisingsplattformen er vel ikke så liten? På meg virker den enormt stor i virkeligheten. Hvor mange tusen kvadratmeter, tro?

Tror den var på 12.000 kvadratmeter om jeg husker rett... ...og du har nok rett... Den skal være litt bredere...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …