Mathias Kjærstad Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Da er det en veldig god stund siden jeg postet en skikkelig serie. Har dykket i arkivet og funnet de jeg er mest fornøyd med! Siter
Simon Trefjord Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Mye "fett" her ja Favoritt: LN-RRP på et hvitkledd teppe av skyer (tredje siste bilde) Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Her var det utrolig masse bra bilder! Tror favoritten var 747'n over havet. Trorke jeg har sett mer realistisk FS sjø noen gang. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Skarpe og spennende bilder! Men jeg syns noen er litt for lyse / overeksponerte. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Skrevet 22. mai 2011 Takker Men jeg syns noen er litt for lyse / overeksponerte. Helt enig, ENB som gjør det, er mer av den dramatiske typen når det gjelder akkurat det Siter
per berge Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Likte spesielt US Airways med condens striper og hjula ute. var vel på finale regner jeg med? Morsomt hvertfall att du hadde kun flyet og skyene og ikke inkluderte flystripa slik de fleste ville ha valgt Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Skrevet 22. mai 2011 Hehe Kunne vært landing! Bildet er rett etter takeoff Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.