Tor-H Bergseng Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Hei! Lenge siden jeg har delt bilder her inne nå, så tenkte det var på tide å spamme forumet litt. Har brukt litt for mye penger på addons i det siste merker jeg. Bildene er stort sett uredigerte. Kommentarer under bildene. KLM 747-400 på short final TNCM, Princess Juliana. Første tur med nyinnkjøpte 737'en. Turen gikk til EPWA , Warsaw. Norwegian 737-800 klar for avgang mot Rovaniemi fra Helsinki. Cruise over de 114000 sjøers land. Avgang fra Arlanda med kurs mot Visby på Gotland, en rute Norwegian starter opp 2. Juni. Samme tur som over. Parked at Visby. Første tur med luftbuss! S7 Siberian Airlines A320 fra UUDD, Domodevo. Moscow til ULLI, Pulkovo, St. Petersburg. Merker jeg trenger mer trening med denne. Vietnam Airlines A320 som skal klargjøres for en tur fra VVNB, Hanoi til WSSS, Singapore. Speedbird 1472 som skal til Glasgow. Takeoff! Addons: REX GEPro UT Europe Norway Airports Visby av Lennart Hanoi av Thai Creations UUDD, Moscow av Igfly Aerosoft Mega Airport London Helsinki av FIDS Finnterrain Finnclass Finnmesh PMDG 747 Ifly 737 Wilco Airbus vol.1 Evolution Kom gjerne med en kommentar. Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Veldig fine bilder Funker deraten på Wilco sin A319? det funker bare på min A320 =/ Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Skrevet 21. mai 2011 Har ikke satt meg godt nok inn i den desverre, så har ikke noe svar enda Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.