Mathias Kjærstad Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 http://www.bistudio.com/index.php/english/games/arma3 Sjekk screens! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Det ser ihvertfall mye penere ut, håper de har fikset gameplayet også... Forøvrig litt overrasket over at de har inkludert en Commanche. Skal ikke ARMA liksom være ultra-realistisk da? Det er vel ikke særlig realistisk å ha med maskiner som aldri kommer til å bli brukt? Siter
Benjamin Faulkner Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Håper de oppdaterer multiplayer systemet. For meg hadde den alltid en bug eller to. En annen ting hadde vært hvis de hadde litt flere fly og båter til stede. Ser likevel bra ut! :grin: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Ikke realistisk på den metoden Fredrik. Synes det er veldig greit, siden jeg begynner og bli litt lei det samme hele tiden. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Jeg kom til skade å kjøpe ARMA II når det kom ut. Overhypet til de grader syns jeg. Har poka rundt i single player en halvtimes tid og multi enda mindre. Synd å si det, men for en gangs skyld skulle jeg ønske det var mulig å få refundert kjøp på Steam. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.