Kristian-Mikkelborg Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Da er det 17. Mai Hva skal dere idag? spise is, se tog? Fortell! Selv skal jeg jobbe fra 7-15 (kjedelig, men men..) - deretter på med finstasen og raaskt ned til byen å se borgertoget, deretter russetoget(siden det er mitt kull som er russ i år, må jeg nesten se.) Så etter å ha feira 17. mai på jobben med god kollega, og sett litt tog, skal jeg spise og kose meg med flotte venner, og ta det med ro! Første året siden jeg var 4 år jeg ikke går i tog. Husker jeg alltid gikk med pappa i skolekorpset i barne og borgertoget når jeg var liten, før jeg begynte i korps som 6åring Blir trist.. Men neste år er jeg bak tromma igjen, blir digg! Har du noen tradisjoner som brytes? Ha en fantastisk flott dag, med masse korpsmusikk, is, glede, og forhåpentligvis fint vær! (Ser ut som det blir bra vær i Horten idag og gitt..) Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen, ja! Her blir det vel å dra til byen for å se på toget, deretter reise ut til besteforeldre for litt mat Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer så mye med dagen til alle flyinteresserte venner både på det norske fastlandet, på diverse øyer og ellers hvor dere befinner dere rundt om i den store verden! For meg blir det sannsynligvis tradisjonen tro å være i Larvik hele dagen og spesielt nå i formiddagstimene å oppleve alle arrangementene i den flotte nyutsprugne knallgrønne store Bøkeskogen vi er så heldige å ha. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer, ja! I dag skal jeg være "Den unge Fleksnes" på en skole i Bærum Men rekker ikke skifte til uniform før jeg skal gå i byen... Se etter meg på TV Siter
Even Moe Egenes Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Siden det ikke bare regnet, men siden det rævspruter ned, så blir det ikke noe tog på meg i år. Fra klokken to av skal jeg bort på en disko for 5-7 klasse, der jeg er vaktmester, og vakt. Føler meg gammel :grin: Noe redusert etter i går, men ikke noe store greier. Kjekk ungdom! Gratulerer med dagen, ha en fornøyelig dag Siter
TOS Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerar med dagen frå Tomrefjord! Hurra og is! Blir vel å ta med gutungen ned og sjå på tog, ete is og pølse, og ein tallerken med rømmegraut. Blir grillings hos svigermor i kveld har eg høyrt rykter om. Trur det blir ein fin dag...sjølv om vêrgudane glimrar med litt furtent humør. :grin: Ha ein flott dag folkens! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen til alle! I år blir det en noget redusert feirng i forhold til tidligere år, knallhard natt til 17, og nå blir det en tur på jobb hvor det arrangeres kaffe-og-kake-fest, også blir det fly opp til Bodø i ettermiddag! Ha en flott dag alle sammen! Siter
Anders Westlund Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulere med dagen Norge Noe av dagen blir feiret under vann. Skal ut på dykketur i Bergen...flagget er pakket og kameraet er ladet, så nå er det bare og pakke bilen, og komme seg i det våte element:) Anders Siter
Tom Knudsen Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen... Sitter inne å leser til fremføring i morgen jeg, smart trekk med tanke på det dårlige været ute, 8 grader og regn Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Enige og tro inntil Dovre faller! I dag blir det jobb fra 15 og utover. Har ikke så mye til overs for store folkemasser, korps og stivpyntede folk, så 17.mai-arrangementer interesserer meg lite. Men moro å se så mange norske flagg i vinden på en gang Siter
Carl Waylon Nelson Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer så mye med dagen ja, alle sammen Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Stod nettopp opp, ble sent i går. Madammen er hjemme i trøndelag, så jeg gidder ikke dra ut for å få med meg tog osv., skal dog ut og spise middag med foreldrene senere. Siter
Tommy Bernes Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Feirer selv dagen på Gardermoen flystasjon da det er jobbing i kveld Så det blir en rolig feiring med en is tenker eg :grin: Men gratulerer med dagen! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Så det blir en rolig feiring med en is tenker eg :grin: Velferden som spanderer? :grin: Siter
Fred Solli Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Happy Norway! Gratulerer med dagen alle sammen. Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen alle sammen :cool: Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen, sønnens første 17mai feiring gjennomført(1år på fredag). Nå er han i seng, jeg i god stolen mens stesønn og kjærring har dratt på tivoli! Fikk brukbart 17mai vær her nede også! ENTO 171350Z 20012KT 9999 SCT040TCU 16/06 Q1001 Siter
Tommy Bernes Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Velferden som spanderer? Hehe, sålangt er det lommeboka som spanderer :grin: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen, ja! Jeg tilbrakte halve gårsdagen på å designe (ugh) lys til dagens 17. mai-matiné i regi av Teatret Vårt. Så i dag har jeg vært parkert bak et lysbord under forestilling, tatt en titt på borgertoget, og nå er jeg helklar for å få noe mat i kroppen :cool: Ha en fin 17. mai alla ihop! Siter
A L Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen simmere! Mitt 11 og siste år i toget som trommis. Nå er jeg fornøyd og mettet... Men en kjempefin dag! God stemning i byen og ikke minst fint vær! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Har vært en flott dag, noe uggen form på starten men ble stadig bedre, og avsluttet herligheten med klappsete fra Trondheim til Bodø! Hatt både regn og sol i Trondheim i dag, men det klarer ikke å overdøve humøret av godtfolk og god stemning! Siter
TOS Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Skal ut på dykketur i Bergen...flagget er pakket og kameraet er ladet, så nå er det bare og pakke bilen, og komme seg i det våte element:) Artig påfunn! Hugsar eg tok nokre juletrebilder for nokre år sidan under vatn. Legg gjerne ut bileta du tok idag. Hadde vore artig å sjå. Siter
Geir G Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Har brukt dagen på å stå forran Slottet med en HK416 på skulderen. Varmt og tungt, men grei utsikt og litt spennede. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.