Christian Berg Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Hei, jeg har et spørsmål, jeg har en pmdg 747, og en jeg pleier fly online med har pmdg md11, når vi ser hverandre online har vi begge en vanlig standard 747 ser det ut til. Jeg skal nå kjøpe pmdg md11 jeg også, så da har vi begge det, vil vi da kunne se dette flyet (md11) når vi ser hverandre online, eller ikke, nåtr begge har det samme pmdg flyet? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Ja, du vil kunne se hans PMDG MD11, og som MD11, når du selv har dette flyet. Siter
Carl Waylon Nelson Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Det var det jeg sa Christian:) Forøvrig så er det meg Christian flyr med online:) Vi har det kjempemorro å sidde der på skype å fly sammen Så nå Christian håper jeg MD-11 maskina di kommer imorgen Siter
Christian Berg Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Skrevet 17. mai 2011 Se det ja carl, jeg måtte bare skjekke her inne, det hadde vært litt av en nedtur om ikke vi fikk se hverandres md11, men da vet en det sikkert at det går greit, da er det bare og vente for meg her nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.