Carl Waylon Nelson Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Hei alle fellow pilots:) Jeg kjøpte VROUTES og synes dette er et kjempeprogram som jeg kommer til å benytte på Vatsim. Men et lite spørsmål: Jeg har PMDG sin MD11 og vil importere rutene mine i VROUTE og inn i FMC på Mden. Noen som har en ide? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Finn rute - Export - Export format - PMDG Lagres i \\PMDG\\FLIGHTPLANS Når du har gjort det, skriver du f.eks EDDFENGM i FMC. Da kommer den automatisk opp. Siter
Carl Waylon Nelson Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Skrevet 15. mai 2011 Hjertelig takk Mathias Da blir det enda mer MD-11 training ikveld Siter
Christian Paulsen Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Bare sånn til ytterligere info, så er PMDG MD-11 også velsignet med muligheten for å importere standard FSX ".pln" format også. Samme fremgangsmåte som Mathias har forklart, bare at man gjerne lagrer i Dokumenter\\FSX flightplans mappen. Dette syns jeg er litt fint fordi jeg bruker gratis-versjon av V-route som spytter ut en .PLN- flightplan jeg feks skal ha inn i værprogram, EFB-program, ATC-program, og flyets FMS. Ett format til alle. Av og til lager jeg bare ruta i FSX også, når det skal være enkelt... Egentlig skjønner jeg lite av hvordan vi har endt opp med et utall forskjellige formater for noe så simpelt som en tekstfil med navdata. Hvorfor bruker ikke alle bare .PLN? Siter
Carl Waylon Nelson Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Skrevet 15. mai 2011 Hjertelig takk for tipset Christian. Det er helt riktig at alt burde være PLN filer. Det hadde gjort ting enda bedre. Siter
Carl Waylon Nelson Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Skrevet 16. mai 2011 Ja det er det Alexsander. Kjøpte den jeg og angrer ikke et sekund. Veldig kjekk i min PMDG MD-11 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.