Fred Solli Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hei og søndag igjen Vi blir aldri lei av ORBX scenery så turen legges dit nå også. Men for de av dere som ikke har ORBX, men kunne tenke seg å prøve det ut sammen med oss kan laste ned demoen over PNW. Jeg har med vilje lagt turen stor sett innenfor demo-området slik at alle kan nyte det flotte sceneriet. Kan være 1 eller 2 plasser dere kan mangle, men da blir det overflygning. Du laster ned pakka her: Direkte downloadlink I tilegg laster du ned Vashon Island her: Download link Og biblotekfil her: Download link Så litt info til evnt. nykommere. Server 193.90.31.182 Passord for du av meg på TS3 Teamspeak 3 67.222.46.54 Port 9987 FSX Multiplayer session Reserve TS3 85.17.189.189 Port 4130 Vi bruker normalt Plan-G som moving map - flightplanner og denne kan du laste ned på fora til denne adressen http://www.tasoftware.co.uk/planG.htm Du må registrere deg for å få lastet ned programmet, men det er vel verdt det. Flightplan vil du finne i filebrowseren på TS3 både i Plan-G format og FSX format. Flyene vi bruker denne gangen er Aerosoft Beaver eller Carenado fly. Vi møter på MP'en før kl. 20.00 med avgang kl. 20.15 Vi begynner på W04 Ocean Shores Mun Videre er ruta som følger: S18 Forks 11S Seiku WN21 Lawson Airpark Pile Point S31 Lopez Islands 2WA1 Diamond Point Airstrip WN00 Kimshan Ranch 2S1 Vashon Island KSHN Sanderson og vi avslutter på KCMW Cushman Meadows til en kaffe latte. Vell møtt! PS. Det er fortsatt salg hos ORBX http://www.flightsimstore.com/index.php?manufacturers_id=92 Siter
Benjamin Hennes Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Simmen min er mildt sagt nede for telling, Fred :grin: Så det blir avbud fra meg på turene til oppgraderingen min er på plass God tur alle sammen! Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Suveren tur Fred. Håper det er flere som er nyskjerige på disse søndagsturene som nå hiver inn Demo fra FTX og blir med i kveld. En annen gledelig ting for min del var denne: Vi møter på MP'en før kl. 20.00 med avgang kl. 20.15 Som regel synes jeg at oppstart kl 20.00 blir noe i seneste laget, men denne helga passet det perfekt da jeg er ferdig på jobb kl 19.00. Er det tilsvarende vær rundt om i landet som det er her idag, er det ikke mye å drive med utendørs denne søndagen. Helt greit å simme litt når det bøtter ned ute. Gleder meg.. :grin: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mai 2011 Premium Medlem Skrevet 15. mai 2011 Kjæææmpe Fred, I`m on my way.... Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Skal gjøre mitt beste for og få blitt med. Er det tilsvarende vær rundt om i landet som det er her idag, er det ikke mye å drive med utendørs denne søndagen. Her er det sol og knall vær, men skal altids klare og simme litt :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.