Skrevet 11. mai 2011 13 år Hei! Noen som vet når det er meningen B787 skal i rutetrafikk? Og hvilket selskap som er det første til å benytte seg av den? Er det ikke en gang i løpet av 2011, eller tar jeg feil? Ha en fin kveld!
Skrevet 11. mai 2011 13 år ANA - All Nippon Airways er launch customer for Boeing 787-8. Flyet nærmer seg å komme inn i trafikk, men går per dags dato igjennom et flight-test program på noen tusen timer.
Skrevet 11. mai 2011 13 år Om jeg ikke husker veldig feil mener jeg at det første flyet blir levert kunde i 3 kvartal i år.
Skrevet 12. mai 2011 13 år Om jeg ikke husker veldig feil mener jeg at det første flyet blir levert kunde i 3 kvartal i år. Mener denne er utsatt til Q4/Q1 uten at jeg skal si dette sikkert. mener det var en tråd her på forumet tidligere i år om dette.
Skrevet 12. mai 2011 13 år Ifølge den siste uttalelsen ifra boeing står de fast på at ANA for sitt første fly i September i år. http://www.flightglobal.com/blogs/flightblogger/2011/01/sources-ana-to-see-its-first-7.html Dette er den siste ofentlige melding ifra Boeing om når leveransene starter.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.