Kenneth Rønning Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Hei, Jeg håper vi har noen kloke hoder her inne som kan hjelpe meg med denne. Jeg skulle gjerne ordna meg med lader til mobil i bilen. Men jeg ønsker ikke å ha en løsning via sigarettenneren. Jeg vil koble til inne i dashbordet, slik at bare ledningen kommer ut. Jeg ønsker ikke at denne skal drive å okkupere andre ting som usb-porten på spilleren eller sigarettenneren. Og noen klumpete holder er ikke aktuelt, om det nå i det hele tatt finnes. Jeg blir usikker på hvordan jeg skal gjøre dette, på en eller annen måte må jeg jo ha en trafo der inne? Og hvor er det smartest å koble seg på i dashbordet? Takk for hjelp . Siter
Kenneth Rønning Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Skrevet 10. mai 2011 Mobilen er Htc Desire HD. Er ladding via microUSB ja. Ellers kan jeg nevne at telefonen i og for seg er bra, men akkurat batteritiden kan en ikke skryte av... Siter
Magnus F. Meese Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 [size:8pt]http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/366514480/Dual-DC-12V-Car-Charger-black-Power-Socket-Adapter-Splitter.jpg[/size] Hva med den? Siter
Bjørn Petersson Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Kjøp en billader som er laget for sigarettenneren, klipp den av nederst og koble den til tenninga, evt lysbrytern... Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Mobilen er Htc Desire HD. Er ladding via microUSB ja.Ellers kan jeg nevne at telefonen i og for seg er bra, men akkurat batteritiden kan en ikke skryte av... Den kan jeg skrive under på Skaff deg SGS2! :grin: Ville heller gått for Meese sin forslag. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Ville gått for Bjørn sitt forslag, lodd/fest laderen til sigaretttenneren på baksiden. Kan hjelpe deg med dette til helga om du vil Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Kjøp en billader som er laget for sigarettenneren, klipp den av nederst og koble den til tenninga, evt lysbrytern... Bruk for all del også trafoen som stort sett er bygget inn i sigarett-kontakten. USB-utstyr lades med +5v over den røde(+) og sorte (-) lederen i USB-kabelen. Jeg har laget en slik løsning for lading av iPod og GPS (mini-usb). Skal slenge på en drop-kabel til micro-usb også nå som jeg har HTC Desire HD. +12v henter jeg fra baksiden av sigarett-pluggen i dashen. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Evt kan du skaffe CD-spiller med USB-inngang. Da kan du lade mens du kan høre musikk fra minnekortet. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jeg vil koble til inne i dashbordet, slik at bare ledningen kommer ut. Jeg ønsker ikke at denne skal drive å okkupere andre ting som usb-porten på spilleren eller sigarettenneren. Og noen klumpete holder er ikke aktuelt, om det nå i det hele tatt finnes. Siter
Bjørn Petersson Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Skaff deg SGS2! Fått deg den nå? Fornøyd? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.