May 9, 201115 yr Heisann! Står en C-17 i Bodø nuh, står på C5 platform. Usikker om det er USAF/RAF eller NATO.
May 9, 201115 yr Takk for infor PK! Kanskje man skulle ta en tur ned til OSL i kveld da Regner med den lander sånn ca 8-halv 9? DEPARTURE: ENBO DESTINATION: ENGM CALLSIGN: RCH276 EOBT: 1105091615 ROUTE: STM UZ200 BNN UM609 BELGU DCT
May 9, 201115 yr Author Åge, får du sett reg/det som står i det gule feltet på halen i orginal bildet ditt?
May 9, 201115 yr Takk for infor PK! Kanskje man skulle ta en tur ned til OSL i kveld da Regner med den lander sånn ca 8-halv 9? Ny tid nå er klokka 8, det er bare å ta turen! Den kommer nok på 19R
May 9, 201115 yr Er i Bodø for tida pga. konfirmasjon, og såg at C-17en stod på hovudflystasjonen i går kveld. Når eg sykla til hovudflystasjonen i dag tidleg for å sjå når jagarane(tre F-16AM og ein -BM) tok av, så fekk eg også sjå når Globemasteren landa, i tillegg til nokre touch-and-goes med Saab Safari frå Bardufoss. Kom nettopp heim, og då flaug C-17en over huset.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.