Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da skal vi rekke siste dagen av STOL-konkurransen i Valdez.

Vi starter turen med å et flyin fra Thomson Pass - K55 og følger dalen ned til Valdez og lander der for en briefing før konkurransen starter.

Dommer vil være Fred.

Flightplan som følger:

K55_flightplan-1.jpg

K55_PAVD.jpg

For å være med trengs et Freewarescenery fra FSAddon.com

Det finner du her:

http://silvercloud-store.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=29827

Valdez-600.png

• Premium Medlem
Skrevet

Åj åj åj :o , dette skulle vært gøy å deltatt i, men jeg er dessverre opptatt andre steder. Sist uke gikk til "Nordic Light" i Kr.sund, og neste uke går til juryering av "Arctic Exhibition of Photographic Art "........ mao sommersesongen er i gang.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server er klar, klokken er vell ca 08 når dere sakl starte der borte lokalt, så flyr du fra nå og utover får du soloppgang :-)

Skrevet

Skal prøve på det Paul..

Sitter her med nyinnkjøpt Flight Replica Super Cub og gleder meg stort.

210 gamper i denne maskina bør vel tillsi at takeoff strekningen er noe kortere enn med standard versionen men 47 hester eller hva det nå er?? :grin:

Problemet blir vel å stoppe elendigheta på myke digre sprettballonger av noen dekk tenker jeg..

Men moro er jeg sikker på at det blir..

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg har en feel at den flyr feil med flaps, men uten eller stage en funker det bedre...noen andre som kjenner det samme

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...