Jan Arild Gjemble Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Ja, da skal vi rekke siste dagen av STOL-konkurransen i Valdez. Vi starter turen med å et flyin fra Thomson Pass - K55 og følger dalen ned til Valdez og lander der for en briefing før konkurransen starter. Dommer vil være Fred. Flightplan som følger: For å være med trengs et Freewarescenery fra FSAddon.com Det finner du her: http://silvercloud-store.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=29827 Siter
Fred Solli Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Knallbra. Jeg stiller i Cub'en min i spesialutgave og noen kan få låne denne siden jeg skal være dommer. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. mai 2011 Premium Medlem Skrevet 8. mai 2011 Åj åj åj , dette skulle vært gøy å deltatt i, men jeg er dessverre opptatt andre steder. Sist uke gikk til "Nordic Light" i Kr.sund, og neste uke går til juryering av "Arctic Exhibition of Photographic Art "........ mao sommersesongen er i gang. Siter
Øystein Hansen Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Flott opplegg Jan Arild. Det begynner å bli en god stund siden forrige STOL-konkurranse nå, så dette var på tide! --------- Øystein Siter
Fred Solli Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 En liten smakebit av eventet [video:youtube] Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Server er klar, klokken er vell ca 08 når dere sakl starte der borte lokalt, så flyr du fra nå og utover får du soloppgang :-) Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Åååh, skulle ønske jeg kunne blitt med siden jeg ikke ble med forrige gang :cry: Dere får kose dere, og masse bilder og film er påkrevet. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Skal prøve på det Paul.. Sitter her med nyinnkjøpt Flight Replica Super Cub og gleder meg stort. 210 gamper i denne maskina bør vel tillsi at takeoff strekningen er noe kortere enn med standard versionen men 47 hester eller hva det nå er?? :grin: Problemet blir vel å stoppe elendigheta på myke digre sprettballonger av noen dekk tenker jeg.. Men moro er jeg sikker på at det blir.. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Prøvde den jeg og nå nettopp på den banen. Ferdighetene må uansett finpusses før et slikt event. Var glad jeg hadde slått av crashdetection :whistle: Dere får kose dere, og så får vi håpe på mange spektakulære kræsj :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har en feel at den flyr feil med flaps, men uten eller stage en funker det bedre...noen andre som kjenner det samme Siter
Fred Solli Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Experimental utgaven er litt spesiell da aileron fungerer også som flaps på denne maskina. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.