Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Da skal jeg ha min forhåpentligvis siste trening på approach! Stedet er Bergen, og vi begynner 21.00! Holder på til ca. 22.30. Vel møtt alle sammen! So long Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Da er denne også postet til v-route! Er det noen som vil ta seg av ENSV evnt ENOR her? The student is already ready for checkout in two days, this evening we welcome you all to the precheckout training on Bergen Flesland Approach! The main airport in this sector is ENBR, but we also cover ENSO for those of you who like short fields with AFIS service only! The runway is 3225meters*300 so come with the aircraft you like the most wheter it is a Beech or 777! The student is ready to get you safe down or airborn anyway you like to play apart of this final training session. See you on the Norwegian Westcoast Friday eve Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Til gutta på booking, sjekk start tid, vi begynner kl 2100! Lillestrøm har tross alt kamp som begynner 19 i morra! Eventet er sendt v-route og kommet igjennom så her er det første mann til mølla på CTR Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Ingen som vil booke opp CTR og vise at her blir det full service, v-route annonsen burde dra en del trafikk så tror man kan finne kjedeligere 90min enn kveldens! Takk til den som vil stille opp med ACC posisjonen! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Da var vi igang, bare å komme innom en tur! Synd folk drar til Karmøy når det er 30nm fra en bemannet posisjon av student men det får nå så være Trafikk trengs jo for at folk skal lære noe! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Knall at Larsen og Rognlien stilte opp på CTR Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.