Ståle Wærness Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Gratulerer til alle som sto. Fikk desverre ikke kommet, men håper folk hadde det artig Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Vi hadde det artig, men hadde vært kulere om du var der Tusen takk, alle sammen! Siter
Christer Havnø Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Gratulere til alle sammen Synd jeg ikke kom på tidligere me helidoc å va noob (første heli tur på vatsim ever, og første tur online på leeeeeeenge ) Siter
Jens Leo Iversen Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Gratulerer alle tre! Hadde tenkt meg en tur med AirBaltic fra Stavanger via Bergen til Riga, men måtte stoppe i Bergen pga tekniske problemer. Litt stressende for meg da jeg mistet forbindelsen med VATSIM stadig vekk. Håper dere ble litt stresset dere også Bra jobbet! Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Jeg ble mildt sagt jævlig stresset der, ja Siter
Christer AH Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Grattis alle 3 Jeg fikk dessverre ikke fløyet, men kjenner godt til Snorre og RF fra ATC før så var garantert fortjent bestått Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.