Fred Solli Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Vi tar amfibefly idag. Beaver eller noen av Carenados amfibefly. Vi starter kl. 20.00 på Bella Bella CAF2 Så kommer fortløpende CAY4 Hartley Bay SPB CYPR Prince Rupert CBA3 Kincolith SPB CAC3 Alice Arm/Silver City SPB PF04 Lanvender Lake PF25 Wilson River Lodge PF21 Mistys Place PAKT Ketchikan Håper jeg har maskina mi klar. Har opplevd en del trøbbel idag. Vi sees! Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. mai 2011 Premium Medlem Skrevet 1. mai 2011 Thank You Fred, etter ei travel helg ser jeg fram til å nyte litt flydur igjen. Skal tjærebre min Skywagon amfibie, og få den sjøsatt nedenfor naustet. Og med take off kl.2000 øker muligheten for å rekke dagens tur betraktelig . Forresten, har du hørt noe værmelding ? Jeg sliter med nerveproblemer etter onsdagens orkan-flight fra Stockholm til Oslo........ Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Hvilke ORBX-regioner trenger jeg her? Jeg har PNW, men trenger kanskje PFJ også? Siter
Fred Solli Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Skrevet 1. mai 2011 Området vi flyr i er PJF ja. + du vil trenge alle småpakkene fra Return to Misty Moorings. (Freeware) Har laget en samlepakke som ligger på TS. Disse pakkene låner også en del objekter fra Rwy12 og EZ objektbiblotekene som du kan laste ned fra flightsim.com. Linker ligger i readme fila som ligger i samlepakken jeg har lastet opp. For å få all AI trafikk riktig i området låner RTTM også noen objekter fra FSAddon scenery Tongass Fjord(payware), men denne pakken er ikke nødvendig. Til slutt trenger du også OZx libraries, noe du sikkert har inne hvis du har hentet alle freeware plassene til PNW som OZx har laget. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Streamer deler av turen: http://www.livestream.com/daone Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 1. mai 2011 Premium Medlem Skrevet 1. mai 2011 TØFFT :cool: Men går det ikke an å få lyd på streamen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.