Henrik Bergman Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 får denne meldinga, og legg merke til at FSXen står å går i bakgrunnen noen som veit hva som kan være feil? ¨ Det står: Status SimConnect Error You cannot connect without Flight Simulator running. Confirm Flight Simulator is started.. men hvorfor?! FS står jo å går! begynner å bli litt desperat nå.. Siter
Even Rognlien Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Sjekk at du bruker Squawkboxen som heter "SquawkBox (for Flight Simulator X)", og ikke den som heter "SquawkBox (for Flight Simulator 2002 and 2004)". Du kan også prøve å starte squawkbox fra FSX ved å gå til "Add-ons > Squawkbox" Siter
Henrik Bergman Skrevet 30. april 2011 Forfatter Skrevet 30. april 2011 bruker den med X ja.. men finner ikke Add-ons -> Squawkbox.. ligger noe annet der, men ikke Squawkboxen Siter
Fred Solli Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Sjekk dll.xml fila di om det står følgende i den: SquawkBox Transponder False False C:\\Program Files (x86)\\SquawkBox\\sbtrans10.dll SquawkBox AI Control False False C:\\Program Files (x86)\\SquawkBox\\sbaicontrol10.dll Siter
Henrik Bergman Skrevet 30. april 2011 Forfatter Skrevet 30. april 2011 det stemmer det ja stod akkuratt det i fila.. -håper på flere forslag som kan testes!! Siter
Christian Zhang Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Det skal stå Add-ons -> Squawkbox. Prøv å installer på nytt Siter
Fred Solli Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Hvis du har denne oppføringen i dll.xml fila di så skal du få opp den opp under addons. Mulig du må manuelt redigere fila di litt da og flytte denne oppføring lenger opp i rekkefølgen. Siter
Henrik Bergman Skrevet 30. april 2011 Forfatter Skrevet 30. april 2011 virker ikke som om noe hjelper har reinstallert det nå, men stadig like dårlig. Og jeg har flytta det litt opp på lista.. ..og nop.. ingen flere ting under add-ons Siter
Christian Zhang Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Har du FSUIPC? Viss du har sjekk om du har nyeste versjonen. Siter
Henrik Bergman Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Skrevet 6. mai 2011 er det noen andre programmer som kan brukes istedet for Squawkbox? Siter
Fred Solli Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Har du FSUIPC? Hva har FSUIPC med Squawkbox å gjøre i FSX Christian? Henrik, du kan jo prøve FSInn. Siter
Henning Henriksen Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Har selv fått denne medlignen et par ganger. Men jeg trykker bare på connect igjen og igjen til den connecter. Pleier ta mellom 3-5 ganger. Siter
Fred Solli Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Fant noe dokumentasjon her for oppsett av SB4 mot FSX. Kanskje noe å kikke på? http://library.avsim.net/download.php?DLID=151797 Siter
Henrik Bergman Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Skrevet 14. mai 2011 JADA! jeg har kommet et skritt videre ...men jeg kommer hit, og ikke lenger kommer ikke opp noen frekvenser på høyresiden, og det skjer ikke noe mer men jeg klarer å connecte nå da! Siter
andreas nærbø Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Er det ATC der du kobler deg opp ? Prøv og gjøre det på London Heatrow EGLL :=) Siter
Audun Fikke Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Prøv p starte squawkbox fra startmenyen, og se om det er en versjon for FSX. Siter
Henrik Bergman Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Skrevet 16. mai 2011 hmm.. idag kom jeg rett inn på VATSIM med min gamle pc (første gang på den pcen også, så er ikke noe kluss med porter på rutern. ingen som har noen ideer? har testa både på OSL og i london, med folk i tårnet, og ingen respons.. så veit ikke lenger hva som er feilen håper noen kloke hoder her inne har noen ideer... Siter
Jens Leo Iversen Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Gå inn i Squawkbox meny Options --> Radio, og sjekk at du har valgt "Do not disable any radios" Siter
Henrik Bergman Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Skrevet 18. mai 2011 takk for svar men hjelper desverre ikke flere forslag? Siter
Jens Leo Iversen Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Har du sett her? http://www.squawkbox.ca/doc/index.php Se f eks Getting Started og FAQ Siter
Lars Roksund Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Hmm.... Får kanskje komme med følgende forslag uten å ha zoomet helt inn på de feilmeldingene du har; Hvis du forsøker å koble til uten at avionics (radioer og det hele) har strøm i flyet, vil du få feilmelding. Sørg for at COM1 har strøm..... Mao. start motorene, APU eller koble til batteri før du starter SB.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.