Benjamin Hennes Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Hei Eg skulle laste opp noen bilder i dag til photobucket av en fs tur eg hadde, men eg kom meg på død og liv ikke meg inn der... Bruker Win7 og Opera (har testet med IE9), men med ingen lykke... link til ett bilde eg fant på nettet av noen som har hatt det samme prob: http://img18.imageshack.us/i/photobucket.png/ Siter
Christian Paulsen Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Jeg kom fint inn der nå, med Opera. Hvis det kommer bilde av en liten sportsbil under her nå, så virker det både å laste opp og linke til bilder også... Siter
Benjamin Hennes Skrevet 30. april 2011 Forfatter Skrevet 30. april 2011 Det funket det, Christian Eg kommer meg inn, men alt er bare grått som på bildet :grin: Siter
Bjørn Petersson Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Hadde samme problemet, prøv å oppdatere den, CTRL+SHIFT+R Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 30. april 2011 Moderatorer Skrevet 30. april 2011 ser ut til å virke her Bruker Firefox nettleser Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Virket fint når jeg lasta opp noen Svalbardbilder igår og også foretok et par nye opplastinger for å justere litt idag i hvertfall (bruker IE-8 og Vista Home Premium). Siter
Benjamin Hennes Skrevet 30. april 2011 Forfatter Skrevet 30. april 2011 Takk for svar Ingen lykke for meg ser det ut som Noen tips om ka som kan ha skjedd? Siter
Benjamin Hennes Skrevet 30. april 2011 Forfatter Skrevet 30. april 2011 Viss dere ser dette bildet funker det hos meg igjen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.