Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regner med det vil være litt over snittet interesse for Hangliding/Paragliding i et miljø som ellers også er over snittet interessert i luft under vingene?

I så måte lurer jeg på om jeg vil kunne treffe andre her fra forumet dersom jeg begir meg til Rikssenteret for Hangliding og Paragliding i siste halvdel av august. Da skal det forhåpentligvis arrangeres nybegynnerkurs, forutsatt av tilstrekkelig antall påmeldte. Og det kurset skal i alle fall jeg være med på. :cool:

Nybegynnerkurset tar sikte på SP2/PP2 rating (trinn 2), som såvidt jeg har forstått betyr at jeg ennå ikke kan fly solo (uten tillsyn av instruktør). Så da blir det vel en tur til nedover på vårparten neste år for trinn 3 slik at jeg endelig kan fly solo.

Jeg har fått en e-post fra NLF som sier følgende;

- Kursstart Fredag 12. august. Siste flydag Søndag 28. august.

- (Sitat e-post) "Kurspris inkluderer medlemskap, forsikring, lån av vinge, sele og hjelm under kurset, all praktisk undervisning og teoretisk undervisning. Kurset koster kr 13 000 og denne prisen inkluderer også innkvartering på senteret inkludert frokost og matpakke (ikke middag.)" (sitat slutt)

Jepp, dårlig tildekket reklameforsøk, jeg vet. Men så ønsker jeg også å få begynt med Paragliding, og dette virker som en god anledning... ;)

Skrevet

Jeg skal paraglide i høst :cool: Skal gå på Torshus folkehøgskole i Orkdal på linjen "Høyt og Lavt" og skal hovedsaklig drive med paragliding og dykking. Så da blir det nok paraglidersertifikat i løpet av vinteren :) Gleder meg!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...