jan erik Sand Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Hei, jeg kjører FSX på min bærbare pc. Har en 19 tommers pc skjerm stående og jeg tenkte jeg kunne bruke den. Går det ann, og hva er det jeg må evt kjøpe ? Mvh Jan-Erik Siter
Oscar Augestad Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 det er bare til å koble til skjermen, så skal det nok funke! Siter
jan erik Sand Skrevet 27. april 2011 Forfatter Skrevet 27. april 2011 Okei Men jeg hadde tenkt til å ha instrumentene på den nye skjermen og cockpiten på den bærbare, hvordan gjør jeg det ? Siter
Oscar Augestad Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 da drar du instrumentene over på den andre skjermen Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Du må kjøre fsx i window mode(ikke fullscreen) og høgre klikke på de vindu du vil flytte over å velge "undock window". Da kan du dra vindu over på annen skjerm Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.